וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמועה אומרת ש...

פיני אסקל

24.5.2006 / 13:17

פיני אסקל חושב שחוץ משירלי מקליין אין שום דבר שווה בקומדיה הזאת. ולא, ג'ניפר אניסטון עדיין לא שחקנית

השמועה אומרת ש"השמועה אומרת ש" הוא סרט מחווה לגברת רובינסון והבוגר שלה, שלא רק הקפיץ את המכירות של סיימון&גרפונקל לגבהים מטורפים, אלא גם החזיר את מניותיו של דסטין הופמן בבורסה ההוליוודית למעמד "לגיטימי". מכיוון שאנו לא מתעסקים בשמועות, אלא נכנסים לעובי הקורה ומחטטים בנבכי הנפש עד שאנו מוצאים את האמת האבסולוטית, נקטול את קומדיית האימה (לא באמת ציפיתם שקווין קוסטנר יעבור בשלום את ציפורניה השלופות של וואלה! דוד ללא שריטה, נכון?) הזו עד שג'ניפר אניסטון תישבע בפיט הקדוש שלעולם לא תשתתף באסונות טבע מן הסוג הזה.

כמו בכל בית טוב, גם בסיפור שלנו ישנו בחור ששכב במקביל עם הסבתא (שירלי מקליין ההורסת) והאמא ז"ל (חשוב לציין שהוא שכב איתה בעודה בחיים). העניין הוא שהנכדה שרה (ג'ניפר אניסטון - חמודה ולא מעבר לזה, אך לבטח לא שחקנית) מגלה ביום בהיר אחד את כל הסיפור, בעזרת חישובים מתמטיים מסובכים ביותר, שגורמים לסרט להיראות פחות אמין מסצנת הקרפדות של "מגנוליה". פתאום דברים מתחברים אצלה בראש למשוואה: אני לא נוהגת כמו אבא שלי + אחותי שעירה ואני לא = המשפחה שלי היא לא המשפחה שלי!

כאן מתחיל מסעה של שרה לעבר האיש שתקע את אמא שלה ואת סבתא שלה. נכון, זה דוחה, זה מגעיל, אבל הם התחילו. בינתיים שרה שוכחת את כל מה שיש לה שם מאחורה עם הארוס שלה (מארק רופאלו האנמי), שמהווה חבר טוב, אבל המתח המיני ביניהם יותר חלש מהמתח המיני בין החתולה שלי לקרטון. האם היא תקבל זין מהבועל המשפחתי הסדרתי (קווין קוסטנר גרוע, אז יאללה לפרוש)? האם היא תמצא את משפחתה האמיתית?

אז איך הסרט? עזבו אותי באמא'שכם. בואו נדבר קצת שירלי מקליין. היא מצחיקה, מביעה המון ומחזיקה את שאריות העניין בסרט על כתפיה הקשישות. לעומתה, קווין קוסטנר, נציג הדור שבין מקליין לאניסטון, גורם לנו לתהות מה היינו צריכים לעשות בזמן שרקד עם זאבים כדי שאותם זאבים יבצעו בו וידוא הריגה. ובכל זאת, כדי שלא תצאו מפה בלי לדעת מה דעתי האמיתית על הסרט: "השמועה אומרת ש" הוא סרט על חיפוש, על משמעותה העמוקה של המשפחה בחיינו, על הדילמה בין סקס וריגושים אל מול חברות, אבל בעיקר סרט טיפשי ומיותר שגורם לנו להתגעגע לא רק ליצירת המופת "הבוגר", אלא גם ל"הבוקר" - סרט סטודנטים במגמת תקשורת של בית ספר "בנות יעקב" בבני ברק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully