וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לסרט : "ההוביט - מסע בלתי צפוי" בתלת ממד

29.10.2012 / 13:35

זוכה האוסקר פיטר ג'קסון, חוזר עם הסרט 'ההוביט-מסע בלתי צפוי', הסרט הראשון בטרילוגיה הצפויה לספרו של ג'.ר.ר טולקין 'ההוביט'

טריילר לסרט "ההוביט: מסע בלתי צפוי"/יח"צ- Warner Bros

העלילה עוקבת אחר בילבו בגינס, שנסחף אל מסע להציל את הממלכה מהדרקון סמאוג. הקוסם גנדלף הוא זה שהכניס כרעם ביום בהיר את בילבו אל תוך ההרפתקה הזו, והוא מוצא את עצמו בחברת שלושה עשר גמדים שמונהגים ע"י הלוחם האגדי, ת'ורין אוקנשילד.
הסרט יופץ ע"י פורום פילם ויעלה בבתי הקולנוע ב-13.12.12

ההוביט 2012.
ההוביט 2012

בואו להכיר את הגמדים:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ת'ורין אוקנשילד

נסיך הגמדים, תורין היה עד להרס הרב שנגרם לעיר ארבור. לאחר שהרג קרובי משפחה רבים של תורין, מגיע סמאוג הרשע אל ההר ומשתלט על התכשיטים והזהב הרב שנמצאים שם. לאורך השנים גדל תורין להיות לחם אמיץ וחסר פחד, הוא בעל כושר מנהיגות, וליבו מלא תשוקה ועוז. הוא נחוש בדעתו להשיב את המצב להיות כקדמותו ולגאול את בני עמו, ולא מהסס לנקום בסמאוג הנבל.

דורי, נורי ואורי

שלושת האחים האלו, הם הכי שונים שאפשר אחד מהשני. דורי, המבוגר ביותר, מעביר את רוב הזמן בהשגחה על אחיו הצעיר אורי. הוא משגיח עליו שלא יצטנן, ובעיקר שלא ייהרג ע"י הגובלינס. אף אחד לא ממש יודע מה דורי עושה רוב הזמן, אבל כולם מניחים שזה משהו מפוקפק... דורי, נורי ואורי מחויבים זה לזה, למרות שהם מרבים להתקוטט בינם לבין עצמם.

אוין וגלוין

אוין וגלוין הצטרפו לחבורה לא רק בשל אומץ ליבם, גם משום שיש להם כסף להשקיע במיזם. חוץ מבומבור, גלוין הוא הנשוי היחיד בחבורה. גלוין הוא האב הגאה של גימלי, שיגדל ויהפוך לחבר באחוות הטבעת.

פילי וקילי

שני הגמדים הצעירים ביותר,גדלו תחת עינו המשגיחה של דודם תורין אוקנשילד. הם מעולם לא טיילו ולא ראו את העיר ארבור. עבור שניהם, המסע אל ההר הוא הרפתקה והם מתמלאים התרגשות. הם אמנם לא לוחמים מיומנים, אבל סקרנותם והאומץ שלהם הם כלי הנשק העיקריים שלהם.

באלין ודוואלין

באלין
באלין הוא אחד מהגמדים הקשישים ביותר. הוא חכם ועדין נפש מטבעו, אבל נאלץ לחיות חיים רוויי מלחמה כדי לשרוד. באלין הוא אחד מיועציו הקרובים ביותר של ת'ורין אוקנשילד, אבל עמוק בליבו מקוננים ספקות לגבי המסע אל ההר.

דוואלין
דוואלין ידוע בתור לוחם אמיץ, אומר את מה שעל ליבו ובז לאנשים טיפשים. הוא תומך בלתי מעורער במנהיגותו של חברו תורין אוקנשילד. כלוחם, יש לדוואלין נטייה לחשוד בזרים, במיוחד בכל מי שאינו גמד. למרות שהוא הגבוה ביותר מבין כל הגמדים, דוואלין יתכופף ויריכין את ראשו רק עבור אלו שהוא מכבד.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully