וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "המאסטר", "סלסט וג'סי לנצח" ו"חטופה 2"

ג'רמי יפה

4.10.2012 / 12:15

ביוגרפיה פיקטיבית על מייסד הסיינטולוגיה, אנדי סמברג משחק בלב של ראשידה ג'ונס וליאם ניסן מסתבך בצרות

המאסטר

סרטו החדש והמצופה של היוצר המוכשר פול תומס אנדרסון, שהצליח לעורר פרובוקציות ולקטוף עשרות פרסים ושבחים בפסטיבלים בינלואמיים, עוד הרבה לפני יציאתו לאקרנים.

"המאסטר" מבוסס באופן חופשי למדי על סיפורה של כת הסיינטולוגיה. פרדי (חואקין פיניקס) משתחרר מהצבא וחוזר לביתו מבולבל מתמיד. הוא מחפש משמעות ומוצא אותה אצל לנקסטר דוד (פיליפ סימור הופמן), המנהיג הכריזמטי של הכת החדשה. בתמורה לתשובות, לנקסטר דורש מפרדי מחויבות טוטאלית ואמונה עיוורת.

"המאסטר" הוא עוד נקודת ציון בקריירה המרשימה של תומס אנדרסון. סרטיו הקודמים כוללים את "לילות בוגי", "מגנוליה", "מוכה אהבה" ו"זה יגמר בדם"

בימוי: פול תומאס אנדרסון
שחקנים: פיליפ סימור הופמן, חואקין פיניקס, איימי אדמס
(137 דקות)


איפה ומתי רואים את "המאסטר"?

סלסט וג'סי לנצח

קומדיה רומנטית על שני חברי תיכון שהכירו בצעירותם והחליטו להתחתן, וככל שהשנים עברו, הפערים ביניהם גדלו והם מצאו את עצמם מתרחקים זה מזו. סלסט, השקולה יותר מבין השניים דוחפת לגירושים, בטענה שזה הדבר הבוגר והאחראי לעשות. ואז כיאה לקומדיה רומנטית, היא מתחרטת וצריכה לזכות מחדש באהבתו של ג'סי, שכבר מזמן נהנה מחיי הרווקות.

בימוי: לי טולנד קריגר
שחקנים: ראשידה ג'ונס, אנדי סמברג, אלייז'ה ווד
(92 דקות)


איפה ומתי רואים את "סלסט וג'סי לנצח"?

חטופה 2

סרט המשך לשובר הקופות המצליח של לוק בסון מ-2008. כזכור, בפרק הראשון, סוכן ה-CIA בריאן מיילס הציל את בתו מידייהם של חוטפים אלבנים. הפעם, אביו של אחד החוטפים מחליט לנקום וחוטף את בריאן ואשתו במהלך חופשה באיסטנבול. כדי להשתחרר, בריאן מגייס את בתו קים לעזור לו במנוסה ולחסל את החוטפים.

ב"חטופה 2" נשארו צוות השחקנים והמפיק אך הבמאי הקודם, לוק בסון התחלף עם שותפו הקבוע אוליבייה מגאטון, שבין השאר ביים את "קולומביאנה".

בימוי: אוליבייה מגאטון
שחקנים: ליאם ניסן, פמקה ג'נסן, מגי גרייס
(91 דקות)


איפה ומתי רואים את "חטופה 2"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully