וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "האויב שבפנים", האישה בשחור", "חיותה וברל" ועוד

ג'רמי יפה

20.9.2012 / 8:24

"האויב שבפנים" חוזר, כמו גם ריצ'רד גיר והכוכב של "הארי פוטר", וכולם נפגשים מהשבוע על המסך הגדול עם סרט ישראלי ודרמה רוסית עטורי שבחים

האויב שבפנים: הגמול

הפרק החמישי בסדרת סרטי הפעולה המצליחים בכיכובה של מילה ג'ובוביץ'. הפעם, וירוס קטלני בשם "טי" מאיים להרוס ולהשמיד את כל אוכלוסיית כדור הארץ. היחידה שיכולה להציל את האנושות כולה היא כמובן אליס (מילה ג'ובוביץ') שיוצאת למרדף שייקח אותה מטוקיו ועד לניו יורק.

בימוי: פול אנדרסון. שחקנים: מילה ג'ובוביץ, מישל רודריגז, סיינה גילורי (117 דקות)

איפה ומתי רואים את "האויב שבפנים:הגמול" ?

האשה בשחור

דניאל רדקליף מוכיח לעולם שיש לו קיום מעבר לסדרת סרטי הפנטזיה של "הארי פוטר"; כשהוא מגלם את ארתור, עורך דין בריטי צעיר בתקופה הויקטוריאנית. ארתור איבד לא מזמן את אישתו בזמן שילדה ומאז הוא סובל מדיכאונות שרודפים אותו גם בחייו האישיים וגם במקצועיים. שלא לדבר על זה שאין לו כסף.

הוא מחליט לקחת על עצמו הכנסה נוספת ולשמור על טירה מבודדת. לאחר שהוא עובר להתגורר בה, הוא נתקף בחזיונות שבהם הוא רואה אישה בשחור. האם היא יציר דמיונו או שמא היא באמת קיימת?

"האשה בשחור" מבוסס על ספר של סוזן היל, שיצא ב-1983 ומאז עובד לסרט טלוויזיה ולהצגה.

בימוי: ג'יימס ווטקינס. שחקנים: דניאל רדקליף, קיארן הינדס, רוג'ר אלאם (95 דקות)

מתי ואיפה רואים את "האשה בשחור"?

חיותה וברל

דרמה ישראלית שגיבוריה הם זוג קשישים בשם חיותה וברל, המגולמים על ידי יוסף כרמון ורבקה גור. הזוג שייך לדור הישן של החלוצים הרומנטיקנים. לאחר שנים של ייאוש הולך ומתגבר הם מחליטים לסיים את חייהם יחד ולסיים את הסבל הפיזי והרוחני שמלווה אותם בזמן האחרון.

שני השחקנים הראשיים של הסרט מועמדים השנה לפרס אופיר, זאת לאחר שזכו בפרס המשחק בפסטיבל ירושלים האחרון. כמו כן, הוא הוקרן בהצלחה בפסטיבל ונציה ובקרוב יוצג גם בזה של לונדון. את המוזיקה לסרט כתבה רות דלורס וויס, וגיא רז, שהתפרסם בזכות עבודתו המצויינת ב"כלבת" צילם את הסרט.

בימוי: עמיר מנור. שחקנים: יוסף כרמון, רבקה גור, איתי תורג'מן, אפרת בן צור (93 דקות)

מתי ואיפה רואים את "חיותה וברל"?

עסקה מגונה

סיפורו של איל ההון רוברט מילר (ריצ'ארד גיר) שנקלע לצרות כלכליות ומנסה נואשות להשלים את מכירת אמפריית המסחר שלו לבנק גדול לפני שיעלו על התרמית שלו. הכל הולך לפי התוכנית עד שכמובן טעות קטנה ואומללה מורידה אותו מהפסים ומכריחה אותו לפנות לעזרה מהמקום הכי לא צפוי.

את הסרט ביים ניקולס ג'רקי הצעיר שזהו סרטו העלילתי הארוך הראשון מאז סיום לימודי הקולנוע שלו. מאז תחילת העבודה על הסרט בוצעו שינוים רבים בצוות השחקנים. ריצ'ארד גיר החליף את אל פאצ'ינו, לטיסיה קסטה הצרפתייה החליפה את אווה גרין ונייט פארקר החליף את הראפר דרייק. נקווה שזה השתלם.

בימוי: ניקולס ג'רקי
שחקנים: ריצ'ארד גיר, סוזן סרנדון, טים רות'
(100 דקות)


מתי ואיפה רואים את "עסקה מגונה"?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ילנה

סרטו של אנדריי זביאגינצ'ב המהולל, שהתפרסם הרבה בזכות הסרט "השיבה" מ-2003, שנחשב לאחד היצירות הטובות ביותר שנעשו באירופה באותו העשור.

הפעם, גיבורי הסרט הם גבר ציני ועשיר בשם ולדימיר ואשה נאיבית מבית עני בשם ילנה. השניים נפגשים בשלב מאוחר בחייהם לאחר שלשניהם יש עבר עשיר מאחוריהם. לאחר התקף לב פתאומי, ולדימיר מגיע להחלטה שהוא יוריש את כל הונו לבתו שחזרה לפתע אל חייו לאחר שנמנעה במשך שנים מכל קשר עם אביה.

פגועה מההחלטה שתשאר ללא כלום, ילנה מחליטה לא לוותר על ההון שיכול להיות שלה. הון שיביטח את עתיד נכדה ומשפחתה.

בימוי: אנדריי זביאגינצ'ב. שחקנים: אלנה ליידובה, נדזדה מרקינה (109 דקות)

מתי ואיפה רואים את "ילנה"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully