וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

16.8.2012 / 8:43

שוורצנגר מתקמבק עם כל כוכבי האקשן, וגם ג'יין פונדה חוזרת למסך. כל זה מחכה לכם מהשבוע על המסך הגדול, עם שני סרטים חדשים נוספים

בלתי נשכחים 2

פרק נוסף בסדרת סרטי הפעולה המאגדת את גדולי כוכבי האקשן הוותיקים. בעוד בסרט הקודם ארנולד שוורצנגר וברוס וויליס הגיחו רק לכמה שניות וכל כובד המשקל הוטל על כתפיו של סילבסטר סטאלון, הרי שהפעם שני חבריו משכבר הימים כבר ממלאים תפקיד מרכזי בעלילה. כמו כן, בצדם מככבים שני שחקני חיזוק מנוסים נוספים - צ'אק נוריס וז'אן קלוד ואן דאם. חוץ מזה, ג'ייסטון סטיית'ם וג'ט לי עדיין כאן, כמו גם כמה מן המרביצנים האחרים שכיכבו בפרק הקודם, למשל טרי קרוז ורנדי קוטור.

כל אלה מציגים לנו את סיפורה של חבורת שכירי רחב, היוצאת למנוע מטרוריסטים להשתלט על נשק גרעיני. את הפרק הקודם סילבסטר סטאלון גם ביים, אבל הפעם הוא הפקיד את השרביט בידיו של אחר - סיימון ווסט, מי שביים בין השאר את "קון אייר".

בימוי: סיימון ווסט. משחק: סילבסטר סטאלון, ארנולד שוורצנגר, ברוס וויליס, ז'אן קלוד ואן דאם, צ'אק נוריס, ג'ט לי, דולף לנדגרן, ג'ייסון סטיית'ם, ליאם המסוורת, סקוט אדקינס (102 דקות).

איפה ומתי רואים את "בלתי נשכחים 2?"

על אהבה ואי הבנה

קומדיה המספקת הופעה קולנועית נדירה לג'יין פונדה, כוכבת העבר הדגולה שכבר מופיעה על המסך הגדול לעתים נדירות בלבד.

פונדה, מן הסמלים של דור ילדי הפרחים באמריקה של שנות השישים והשבעים, מגלמת את גרייס, היפית מזדקנת החיה בלא אחרת מאשר וודסטוק, שם היא מטפחת חיים פרועים לחלוטין בחוותה.

גרייס מדברת בחופשיות עם כל התושבים במקום, אבל עם בתה דיאן, עורכת דין לחוצה מניו יורק, לא דיברה עשרים שנה, בעיקר בגלל הבדלי האישיות ביניהם. כל זה משתנה בשעה שהבת המנוכרת מגיעה לביקור יחד עם ילדיה, מה שמוביל לתוצאות מפתיעות.

בימוי: ברוס ברספורד. משחק: ג'יין פונדה, קתרין קינר, קייל מקלכלן, רוזנה ארקט (96 דקות).

איפה ומתי רואים את "על אהבה ואי הבנה?"

ילדי פלא

דרמה גרמנית המציגה את סיפורם של שלושה ילדי פלא, כישרונות מוזיקליים נדירים, שכיכבו במזרח אירופה בימים שלפני מלחמת העולם השנייה.

בין השלושה מתפתחים יחסי חברות אמיתית וכנה, כזו שחוצה דתות וארצות, המבוססת על אהבתם המשותפת - המוזיקה. אך עם מלחמת העולם השנייה ברקע והמתחים ההולכים וגוברים בין המבוגרים בארצותיהם, יצטרכו השלושה ללמוד להשתמש בכישרון שלהם ובחברות שיצרו בשביל לשרוד את המלחמה ואת הטירוף שסביבם.

הקרנת הבכורה הישראלית של "ילדי פלא" התקיימה במסגרת מהדורת 2011 של פסטיבל הקולנוע הירושלמי. אז, זכה בפרס הראשון מטעם יו"ר יד ושם לסרטים העוסקים בשואה שמוצגים בפסטיבל.

בימוי: מרכוס רוזנמולר. משחק: נטליה אבלון, יוהן פרידמן, קטרין פלמינג, רולף קאנייס, גדעון ברקהארד (100 דקות).

איפה ומתי רואים את "ילדי פלא?"

סמי וחברים מסביב לעולם

סרט אנימציה בלגי תלת-ממדי המופץ בישראל בגרסה תלת ממדית, על הרפתקאותיהם של שני צבי ים הלומדים את כוחה של החברות.

בימוי: בן סטאסן (88 דקות).

איפה ומתי רואים את "סמי וחברים מסביב לעולם?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully