וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גטסבי הגדול" נדחה לקיץ 2013

7.8.2012 / 0:40

העיבוד התלת-ממדי לקלאסיקה הספרותית בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו אמור היה להתחרות על האוסקר, אבל הפצתו נדחתה לשנה הבאה בנסיבות תמוהות למדי

imdb

הפתעה בהוליווד: אולפני וורנר הודיעו היום (שני) כי "גטסבי הגדול" בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו, שאמור היה להיות אחד הסרטים הגדולים של תחילת החורף הקרוב, נדחה לקיץ.

הסרט הוא עיבוד בתלת-ממד של באז לורמן ("מולן רוז'") לספרו של פ.סקוט פיצג'רלד, ותאריך הפצתו נקבע בתחילה לשלהי דצמבר. בהתאם ליוקרת המקור, להשקעה בהבאתו אל הבד, לשמו הטוב של הבמאי, למעמדו של דיקפריו ולמועד הגעתו המיועד לאקרנים, הציפייה היתה שיהיה מן המובילים במספר המועמדויות לטקס האוסקר הקרוב. משמעות הדחייה, כמובן, היא ש"גטסבי הגדול" כבר לא ייקח השנה חלק בתחרות על הפסלון המוזהב, וכל החזאים נדרשים עתה לשנות את הערכותיהם.

מתוך גטסבי הגדול.
הברקה או פאדיחה? ליאונרדו דיקפריו ב"גטסבי הגדול"

התירוץ הרשמי שסיפקו אולפני וורנר לדחייה המפתיעה הוא כי בשל שביעות הרצון הגדולה שלהם מהתוצר שלורמן הוציא תחת ידיו ומן הפוטנציאל שלו, הם מבקשים להוציא אותו בעונה חמה ככל האפשר. זה נשמע כנימוק מעט משונה, שכן גם בחורף אפשר לשבור קופות, ועובדה שסרט בסדר הגודל של "ההוביט" יגיע לאקרנים בדצמבר הקרוב. מעבר לכך, "גטסבי הגדול" הוא מאותם פרויקטים שכאילו נולדו כדי להתחרות בטקס האוסקר, אז איך זה שהאולפנים מוותרים על הכבוד הזה?

לדעת מיטב פרשני התעשייה ההוליוודית, שמיהרו כמובן להגיב בנושא, הסיבה האמיתית לדחייה אחרת. למשנתם, קיימות שתי אופציות: או שאולפני וורנר לא היו מרוצים מן התוצאה הסופית, ודחו את הסרט כדי לצלם חלק ממנו מחדש; או שלאחר צפייה בו פשוט הבינו כי אין לו סיכוי ממשי לזכות באוסקר, ולכן פינו אותו מהדרך כדי להשקיע את האנרגיות שלהם בפרויקטים אחרים בהפקתם. סביר להניח שעוד נשמע תיאוריות וגילויים חדשים בנושא, ומובן כי ברגע שסוף כל סוף יתאפשר לצפות ב"גטסבי הגדול", יהיה ברור יותר מה בדיוק קרה מאחורי הקלעים שלו. כך או כך, את המועמדות שלו לפסלון המוזהב יצטרך דיקפריו לחפש בסרט האחר שהוא מככב בו השנה - "ג'אנגו ללא מעצורים" של קוונטין טרנטינו.

רוצים לצפות בדיקפריו ב"כנופיות ניו יורק"? צפו בוואלה! V.O.D

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully