וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירת הסירנה

מור שחם

22.2.2011 / 11:16

עשרים שנה אחרי מלחמת המפרץ, "שירת הסירנה" מגיע למדפי הDVD בפעם הראשונה

תזכירו לי מה זה?

טלילה כץ (דלית קהן) היא רווקה תל אביבית בת 30 פלוס שעובדת בתור תקציבאית במשרד פרסום. כשהיא מגלה שהאקס שלה, עופר (יאיר לפיד), עומד להתחתן עם בחורה בת 22, היא משתכרת ומתעוררת בבוקר עם הבוס. אופס.

לפחות הוא סידר לה קצת עניין בעבודה, ובפגישת עבודה הרת גורל היא פוגשת את נח נאמן (בועז גור לביא), מהנדס מזון ממזכרת בתיה. ההפך הגמור מהאקס, ואולי הפתרון לכל צרותיה.

רק שאז מתחילה מלחמת המפרץ ומפריעה להכל. הארוסה של האקס בורחת לחו"ל, מה שגורם לעופר לשוב ולחזר אחרי טלילה. האקסית המיתולוגית של נח (אביטל דיקר) חוזרת גם היא לתמונה והמשפחה של טלילה עוברת משברים לא פשוטים. רוב הזמן בטרינינג.

(בין בני המשפחה: יפה ירקוני, מאיר סוויסה ואורלי זילברשץ בנאי).







התוספת התופסת

מאחורי הקלעים בהגשת גיא פינס. נחמד בעיקר כי הסרט די ישן ומעניין לראות איך דברים פעלו אז. קצת ארוך מידי וכולל ביקורות רעות על הסרט, שזה קצת מוזר.

אז להזמין פיצה?

עם כל הג'אנק שטלילה אוכלת בסרט אתם תמותו לפיצה.

בסך הכל זאת קומדיה רומנטית כחול-לבן מתקופת מלחמת המפרץ שאפילו הבגדים בה חזרו להיות אופנתיים זה בהחלט משהו ששווה לראות. שלא לדבר על כל שיאיר לפיד בתפקיד האקס הנפוח הוא ליהוק גאוני. מעניין לראות שלא משנה אם היפסטרים או אנשי פרסום פלצנים, שנות התשעים או שנות האלפיים, תל-אביבים תמיד יהיו חייזרים מחוץ למדינת תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully