וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

2.9.2010 / 16:44

גיבור על חסר כוחות, לוזר בן 40 ומעשי קונדס בשחור לבן. הסרטים החדשים של השבוע

קיק אס

דייב ליזווסקי (אהרון ג'ונסון) מחליט שנמאס לו להיות החנון הטיפוסי שכולם צוחקים עליו. מלא השראה מגיבורי חוברות הקומיקס שלו, הוא לוקח על עצמו להפוך לגיבור על סודי בשם "קיק-אס". הצרה היא, שלדייב אין שום כוח מיוחד, כשרון יוצא דופן או רקע באומנויות לחימה. ובכל זאת, הוא יוצא למסע ברחבי העיר, כדי לנקות את העיר מהפושעים שמציפים אותה ו.. לזכות בבחורה. ולמרות שהעלילה נשמעת יותר מדי מוכרת, מדובר בסרט שישאיר אתכם עם טעם של עוד. וקצת טעם של דם בפה.

117 דקות

גרינברג

סרטו החדש של נוח באומבך (חיים בין השורות) על בחור בשם רוג'ר (בן סטילר) שמוצא את עצמו בגיל 40 חסר כיוון בחיים. הוא לוקח הפסקה מהחיים הסוערים של ניו יורק וחוזר ללוס אנג'לס, עיר ילדותו, לחופשה שקטה. במהלך השהייה שלו, הוא פוגש חברי ילדות, מכרים ובחורה מקסימה בשם פלורנס (גרטה גרוויג). דרך המפגשים שלו עם חבריו הוא מתחיל להבין, היכן הוא שגה ומדוע חייו תקועים.

107 דקות

סרט לבן

סרטו האחרון של הבמאי האוסטרי – מיכאל הנקה (משחקי שעשוע), עוקב אחר רצף אירועים שהתרחשו בכפר גרמני קטן בימים שקדמו למלחמת העולם הראשונה. השלווה הכפרית מופרת כאשר תעלול מסוכן כמעט ועולה לרופא המקומי בחייו. מסתבר, שמישהו מתח חוט בין שני העצים בכניסה לביתו של הדוקטור במטרה להפיל את סוסו. המומים מהמקרה, התושבים מנסים להמשיך בחייהם, אך מסתבר שהיה זה רק הסיפתח לשרשרת של מקרים מוזרים ואכזריים. ככל שהזמן עובר, התעלולים מקבלים אופי טקסי יותר ויותר ולכל אחד השערה משלו לגבי מי עומד מאחוריהם.

144 דקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully