וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "אני לא משחק ברמה שהייתי רוצה"

קפטן ליברפול מודע ליכולתו המאכזבת, אך מאמין: "עדיין ניתן להשתחל למקום הרביעי". טורס מסביר: "צ'אבי היה המנוע שלנו"

בליברפול מתחילים לעכל את המשמעויות של העונה הנוראית שלה. קשה להאמין שהקבוצה ממרסיסייד תצליח להשיג את המקום הרביעי בפרמיירליג בסיום העונה, ואחרי שנים ארוכות, ליברפול לא תשחק בעוה הבאה בליגת האלופות. ליברפול כרגע ממוקמת רק במקום השישי באנגליה, כשהיא רחוקה ארבע נקודות ממנצ'סטר סיטי, שלה אף יש משחק חסר. גם טוטנהאם מקדימה את ליברפול בשלוש נקודות, ונדמה שרק זכייה בליגה האירופית תוכל להציל משהו מהכישלון.

פרננדו טורס, שעלול לעזוב בקיץ בגלל הכישלון, מנסה להסביר איך כדור בהשלג התגלגל. "העובדה שפתחנו את העונה בצורה רעה השפיעה עלינו בצורה קשה", טוען החלוץ הספרדי, "זה פגע בנו מאוד מבחינה פסיכולוגית ומנע מאיתנו להיכנס לקצב. אחרי זה הגיעו הרבה מאוד פציעות, שפגעו בנו קשה".

טורס זוכר גם את הפרידה הכואבת מצ'אבי אלונסו, שנמכר לריאל מדריד ב-30 מיליון ליש"ט, בעוד מחליפו אלברטו קילאני, שנרכש ב-20 מיליון ליש"ט, לא הצליח למלא את מקומו בהצלחה. "אחרי שהעונה שעברה הייתה טובה, בקיץ האחרון נאלצנו למכור הרבה שחקנים", נזכר טורס, "העזיבה של ארבלואה, היפייה וצ'אבי אלונסו הייתה חשובה. ארבלואה עשה עבורנו עבודה נהדרת, היפייה תמך בנו נהדר מהספסל והיה נערץ על ידי כולם, וצ'אבי אלונסו הוא שחקן נדיר, המנוע של הקבוצה. כשמחליפים מנוע, לוקח זמן להסתגל".

סטיבן ג'רארד, מנגד, לוקח אחריות. "אני תמיד מנסה להיות כן עם עצמי, אני תמיד יודע מתי אני בכושר ומתי אני משחק מתחת לרמה שלי. כשאני יורד מהמגרש, אני תמיד יודע איך הייתי. עכשיו האתגר עבורי הוא לסיים את העונה בצורה חזקה. היו רגעים מאוד מתסכלים העונה, לא הצלחתי לשחק ברמה שאני רוצה לשחק".

ג'רארד, למרות הדברים, עדיין אופטימי. "נותר לנו מספיק זמן כדי לתקן דברים ולהשתחל לארבע הראשונות", מאמין הקפטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully