וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא (כזה) סיפור גדול

לירון כהן

25.2.2010 / 9:46

לירון כהן מביעה את הערכתה לקבוצת הסומו של איציק כהן וחבריו מרמלה

תזכירו לי מה זה?

מעשה בחבורת אנשים מהעיר רמלה, שמאסה ממשטר הרזון שהושת עליהם בדמות סדנת הרזייה קפדנית ומחליטה להקים את קבוצת הסומו הראשונה בישראל. עם הרצל מסיקה (איציק כהן) כמוביל המהלך, קבוצת השמנים מגייסת לשורותיה מאמן סומו יפני למהדרין ומתחילה באימונים נוקשים לקראת תחרות סומו אותנטית ביפן הרחוקה. לאחר השתחררות מכבלי הדיאטה ומהיחס המשפיל של הסביבה הקרובה והחברה, זוכים השמנים להערכה ואף הערצה על מימדיהם מקהילת הסומו המקומית, דבר המביא אותם להליכים פנימיים של שיפור וקבלה עצמית ואפילו מציאת אהבת אמת.

הרעיון המקורי להתמודדות עם הבושה האינהרנטית שמלווה אדם שמן בהחלט ראוי להערכה, אך לצערי, הסרט לא היה מקורי או יוצא דופן כמו הרעיון שעמד מאחוריו. ההתמודדות של איציק כהן עם דרמה הייתה טובה על אף התחזיות השליליות ולתסריט היו לא מעט הברקות משעשעות. כל זאת ועדיין, רוב הסרט מורכב מהקלישאות הכי משומשות בספר והתחושה הסופית הייתה של חובבניות מהולה בכמיהה לזכר מהמקוריות הראשונית.

התוספת שתופסת

המארז כולל דיסק אחד, המכיל את הסרט עצמו ועוד כמה תוספות כמו סצנות שהוצאו בעריכה וסרטון מאחורי הקלעים שהיה נחמד לצפייה בגלל הדינאמיקה המשעשעת בין השחקנים.

אז להזמין פיצה?

לא. על אף כמיהתי הבלתי נשלטת לבלוס שלושה מגשי פיצה עם אקסטרה גבינה לבדי ולהצטרף לקבוצת סומו מקומית, אני לא בטוחה שחיתול אדום יחמיא לי כמו שהוא החמיא לאיציק כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully