וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל נשאר על ה-0, אבל גם דג'וקוביץ' בחוץ

הסרבי גבר על השור ממאיורקה 6:7, 3:6, אבל השניים סיימו את הטורניר בעקבות ניצחונו של דוידנקו על סודרלינג 6:7, 6:4, 3:6

שלב הבתים בטורניר גמר המאסטרס בלונדון הסתיים אתמול (שבת), כאשר ארבעת העולים לחצי הגמר בטורניר היוקרתי הם: רובין סודרלינג, ניקולאי דוידנקו, רוג'ר פדרר וחואן מרטין דל פוטרו. שני האחארונים הבטיחו את עלייתם כבר ביום חמישי, ואתמול נרשם עוד ערב משחקים דרמטי.

מחזור המשחקים האחרון של בית ב' נפתח במשחק בין נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל, בסיומו היה זה הסרבי שניצח בשתי מערכות 6:7 (5), 3:6. נולה ידע שהוא חייב לנצח את השור ממאיורקה, לו כבר לא נותר סיכוי לעלות לחצי הגמר לאחר שהפסיד את שני משחקיו הראשונים לרובין סודרלינג וניקולאי דוידנקו, ועשה זאת. אלא שדג'וקוביץ' לא היה תלוי רק בעצמו, כאשר לאחר הניצחון שלו הוא קיווה שסודרלינג ינצח את דוידנקו, רק בתסריט הזה הוא היה מגיע לחצי הגמר.

רק לפני שבועיים נפגשו שני הטניסאים בפעם האחרונה, בבירה אירופית יפהפייה אחרת, פריז, שם גם גבר הסרבי על הספרדי בטורניר הפריזאי. נדאל לא ויתר מהר לנולה במערכה הראשונה, אותה ניצח האחרון רק אחרי שובר שוויון. במערכה השנייה זה היה קצת יותר קל, אבל נדאל לא מיהר לוותר על המשחק, כשהעביד קשה מאוד את דג'וקוביץ' בנקודות האחרונות, לפני שהאחרון הצליח להשיג את נקודת המשחק המיוחלת. כעת עומד מאזן המשחקים בין שני המשחקים על 7:14 לטובת נדאל, שיוכל עכשיו לצאת סופסוף לחופש, אותו הוא כל כך צריך, למלא מצברים, לטעון אנרגיה ולחזור רענן, מה שהוא לא היה לאחרונה, כדי לחזור למגרשים ולשוב לזלול תארים.

בסופו של דבר הסרבי עשה את העבודה, אבל השבדי ממש לא ובסופו של דבר ניקולאי דוידנקו היה העולה השני לחצי הגמר מהבית הזה, אחרי שגבר על סודרלינג 6:7, 6:4, 3:6. סודרלינג, שהגיע לטורניר כמחליף על חשבונו של אנדי רודיק הפצוע, יתמודד בחצי הגמר נגד חואן מרטין דל פוטרו הארגנטיני. במשחק השני יתמודדו רוג'ר פדרר וניקולאי דוידנקו. אלוף חדש יהיה בכל מקרה, מכיוון שדג'וקוביץ' זכה בטורניר בשנה שעברה. השאלה ההגדולה היא אם פדרר יעשה היסטוריה ויזכה בפעם החמישית בגביע המאסטרס, או שאותו גביע ילך לאחד משלושה טניסאים אחרים בפעם הראשונה בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully