וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור המופלא של בנג'מין באטן

ג'רמי יפה

26.8.2009 / 17:39

האם סיפור חייו של בנג'מין באטן מצדיק השקעה של שלוש שעות מצד הצופה?

תזכירו לי מה זה?

בנג'מין באטן (בראד פיט) נולד בתחילת המאה הקודמת כאיש זקן מאוד. עם איוושה בלב וחצי רגל בקבר הרופאים לא נתנו לו הרבה תקווה. אביו האמיתי שהזדעזע מהפריק שנולד לו, נטש אותו מחוץ לבית אבות בתקווה שהם ידעו מה לעשות איתו. אך ככל שהימים עברו בנג'מין הישיש נעשה צעיר וחזק יותר. כך ממשיך סיפור חייו של אדם, רגיל כמו כולם, שבסך הכל מזדקן הפוך. הוא מתאהב (בקייט בלאנשט), משתתף במלחמה, מאבד חברים ונוגע בליבם של כולם.

התוספת התופסת

המארז מגיע כמארז מתכתי מיוחד ומהודר. הוא כולל בתוכו שני תקליטורים, הראשון הסרט והשני שעות על גבי שעות של תוספות. החל מראיונות עם היוצרים ועד להסברים מפורטים על השיכלולים הטכנולוגים שהושקעו בעשיית הסרט. יש גם סרטון מעניין על כל הקשיים שההפקה נתקלה בה, החל מכתיבת התסריט הראשון בשנת 1988 ועד לתחילת הצילומים באמצע שנות האלפיים. כמובן שיש גם טריילר וגלריית תמונות (של הסרט, מאחורי הקלעים והלוקיישנים השונים שנבחרו לסרט).

אז להזמין פיצה?

בוודאי, סיפור חיים כזה לא רואים כל יום. הסרט מאוד מזכיר את פורסט גאמפ (ואני לא הראשון שאומר את זה) וזה לא מפתיע, היות וחלק גדול מהיוצרים עבדו על שני הסרטים. רק שבנג'מין באטן הרבה יותר מושקע ומסוגנן מ שמצדיק את ההשקעה במאה שישים דקות (פלוס) של הסרט ובתוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully