וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יס מן

ג'רמי יפה

19.7.2009 / 12:26

כמו מסטיק, גם הבדיחות של ג'ים קארי לעוסות. אבל מה עושה את "יס מן" לקומדיה מוצלחת?

תזכירו לי מה זה

ג'ים קארי הוא קארל אלן, פקיד אפרורי בבנק להלוואות, שסובל מדיכאון כבד אחרי שאשתו עזבה אותו. הגישה השלילית שלו לחיים מחבלת בסיכויו לנהל חיים נורמאלים ושלווים, ואפילו לחברים שלו מתחיל להימאס ממנו.

הכל משתנה כאשר הוא נקלע בטעות לסדנת חיים טובים, שבסיסה האידיאולוגיה החיובית שדוגלת בגישה שיש לענות כן לכל דבר. מאותו הרגע חייו משתנים והוא מצליח להגשים את כל חלומותיו. ואפילו להתאהב בזואי דשנל המקסימה.

התוספת התופסת

המארז מגיע עם יופי של תוספות. יש מעין סרטון של "המייקינג אוף" שמציג את הג'ים קארי שמאחורי המצלמה (עדיין אותו בחור ביזארי עם אותם בדיחות ישנות ) , סרטון על הפעלולים שקארי לקח על עצמו (באנג'י, רכיבה פראית על אופנועים, מכות וכו..)
הפספוסים שתמיד יש, גם אם זה מאוס ולא ממש מצחיק, לפחות יש כמה קטעים משעשעים עם ריס דרבי והדבר שבאמת חשוב בתחום התוספות הוא הבונוס של להקת "מינכהואזן ביי פרוקסי", שהיא למעשה שילוב מוצלח של זואי דנשל עם להקת .VON IVA
מדובר בסרטון קצר של להקת הבנות שקמה במיוחד עבור הסרט. בנוסף יש חמישה וידאו קליפים ללהיטים הכובשים של הבנות.

אז להזמין פיצה?

כן. למראית עין, שום דבר לא צועק שעמום יותר מסרט של ג'ים קארי. במיוחד אחד כזה שכבר ראינו לפני כמה שנים שנקרא "שקרן, שקרן" אולם אם נשים את קארי לרגע בצד, נקבל קומדיה רומנטית משעשעת מאוד שהצליחה להצחיק אפילו את השלילים ביותר בחדר.

זואי דשנל כובשת, ריס דרבי (שזכור כאמרגן הכושל של טיסת הקונקורד'ס) מצחיק בטירוף וג'ים קארי הוא לא כזה נורא.



הסרט נצפה באדיבות: התו השמיני / גיתית מדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully