וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארז בוגרים

2.4.2009 / 19:58

מארז סרטי הגמר של בוגרי מחלקת הקולנוע של בית הספר "מנשר"

בית הספר מנשר הוציא בחודש האחרון מארז DVD המורכב כולו מסרטי הגמר של בוגריו מהשנים האחרונות. מדובר בבית-ספר לאומנויות בתל אביב, שנפתח קצת יותר מארבע שנים. זה המארז הראשון מסוגו שמוציא בית הספר, והוא כולל את מיטב הסרטים של בוגריו, שחלקם זכו להצלחה בפסטיבלים ברחבי העולם.

ב"שש וחצי דקות בתל אביב" של מירי בראנץ, מתמודדת בחורה תל אביבית בחרדת נסיעה באוטובוס עמוס בפורים. הבעיות האמיתיות מתחילות כשבחור ערבי מתיישב לידה. הסרט זכה במספר פרסים ברחבי העולם, ביניהם פרס ראשון בפסטיבל פאלם ספרינגס במיאמי ופרס ראשון בתחרות סרטי סטודנטים בפסטיבל הניו-יורקי לסרטים קצרים NYC Shorts.

סרט נוסף במארז הוא סרטו השנוי במחלוקת של עמית איצקר, ""The Safety in Rubber. איצקר, שכתב, ביים, צילם, שיחק וערך את הסרט, מצייר תמונה של בחור צעיר המחפש פתרון מהיר לבדידות שלו. הוא זכה בציון לשבח בפסטיבל La Boca Del Lobo במדריד. הסרט ישאיר את הצופה מרותק. לטוב ולרע.

הגר בן אשר, שזכתה בפרס היוצרת המבטיחה בפסטיבל סרטי הנשים ברחובות, ביימה את הסרט "משעולים". קיבוץ פסטורלי אי שם בארץ מהווה רקע לסיפורה של אישה "כאוטית?מינית?אנטי קורקטית", שהתנהגותה הבלתי-שגרתית מובילה אותה לסופה הצפוי. הסרט הציג במספר בפסטיבלים נחשבים, ביניהם קולורדו, המבורג ומינכן.

המארז כולל עוד הרבה סרטים איכותיים ושווים צפייה של כמה יוצרים מבטיחים. מומלץ לחובבי קולנוע ולחובבי סרטים קצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully