וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלוויזה במיטבה

הילית וולברג

31.12.2008 / 13:14

מחפשים משהו טוב להתמכר אליו? הילית וולברג ממליצה על "רוק 30"

תזכירו לי מה זה?

סדרת הטלוויזיה עטורת הפרסים של NBC בכיכובם של טינה פיי (טרום שרה פיילין) ואלק בולדווין. ליז (פיי) מנהלת צוות של תכנית בידור שבועית ב-NBC, מעליה יש בוס שמכור לסקרי דעת קהל ולסטטיסטיקות מתחום הטלוויזיה, תחתה צוות הזוי של כותבים נטולי חיים, מולה חבורה של טאלנטים מפונקים, וסביבה חיים נטולי זוגיות אבל עתירי קריירה.

טרם התמכרותי ל"רוק 30" אמר לי חבר להתחיל את הצפייה מהעונה המצחיקה יותר, השנייה, מה שגרר להרמת הגבה בצפייה בפרקים הראשונים שלה, שיצאו במארז חגיגי. נדרשו שלושה פרקים בשביל להתחיל לא רק את ההתמכרות, אלא את האובססיה לסדרה ההיסטרית הזאת, שלאחר יומיים הפכה פרצי צחוקים מפוזרים לשעות של צחוק מתגלגל. הדמויות המוקפדות והסיטואציות הספק מומצאות ספק מציאותיות, הופכות את הסדרה לתענוג.

התוספת שתופסת

באווירת הסדרה, אגף התוספות כולל פינוקי פספוסים, סצנות שהוצאו בעריכה ו"ערב עם קנת'" – תכנית אירוח כה מטופשת עם דמותו של המתמחה הצעיר קנת', אדם נחמד עם הפרעה כלשהי שקשה לשים עליה את האצבע. ובכל זאת, זה הזמן לתהות מיהו האדם שאשכרה יושב ורואה את הפרקים שוב עם הפרשנות של טינה פיי או טרייסי מורגן? בעיקר שטרייסי מורגן במציאות הרבה פחות מצחיק מטרייסי ג'ורדן בסדרה.

אז להזמין פיצה?

פיצוחים. הקלילות של הפרקים הקצרצרים שוות ערך לפיצוח גרעינים או לבליסת קבוקים בזה אחר זה, כך שנדמה שמן הראוי לכבד את הבוטן הזה במזון קליל, מצחיק וכיפיי. בדיוק כמו הסדרה שמוקרנת על המסך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully