וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן השטן מאוהב

מה יש ב"הלבוי 2" שהופך אותו לכל כך שונה משאר סרטי הקומיקס של השנה?

תזכירו לי מה זה?

אפשר לומר ש"הלבוי 2" הוא סרט מבוסס קומיקס, ואפשר גם להגיד שמדובר בהמשכון לאחד מסרטי הקומיקס המגניבים ביותר שלא הצליחו יותר מדי בבתי הקולנוע. אבל מעל לכל, זה סרט של גיירמו דל טורו - אחד מהיוצרים המעניינים שפועלים כיום בהוליווד. כשמתעלים את החזון הויזואלי של דל טורו לסיפור על בנו של השטן אשר עובד כסוכן של סוכנות לחקירת מאורעות על-טבעיים, ונותנים לו תקציב גבוה מספיק, התוצאה היא סרט שנראה שונה מאוד מסרטי קומיקס אחרים. בכל סצנה וסצנה בסרט יש יצורים מוזרים שמאכלסים את המסך ונראים טבעיים מאוד בתוך העולם שסביבם.

החלק החלש של הסרט הוא העלילה. היה ניסיון לגרום לכם לחשוב על איכות הסביבה וצרות העין האנושית, אבל בפועל הסיפור פשטני ומשעמם לפרקים, כשמה שמציל אותו הוא הצד הויזואלי שהזכרתי. אה, וקליסטה פלוקהארט בתפקיד אלפית - לא רעיון טוב.

התוספת שתופסת

המארז כולל שני דיסקים. בראשון נמצא הסרט, עם אפשרות לפרשנות הבמאי, מספר סרטונים מאחורי הקלעים (עם כתוביות בעברית), וחלקים מפנקס הבמאי שחושף את תהליך החשיבה והעבודה שלו. גם הדיסק השני מלא בקטעים מאחורי הקלעים. כפי שאומר דל טורו עצמו בהקדמת וידאו לדיסק הזה, הוא נועד להסביר לצופה את כל ההיבטים של יצירת הסרט. יש כאן שעות על גבי שעות של חומרים מעניינים הנוגעים ליצירה. מבחינת תוספות, זו אחת המהדורות הכי מרשימות שראיתי.

אז להזמין פיצה?

כן, ואז לכבות את האורות ולהיכנס לאווירה. אם אהבתם את מה שראיתם, אל תדלגו על הדיסק השני - יש שיאמרו כי הוא אפילו יותר מעניין מהסרט עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully