וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם החמישית של פדרר?

השוויצרי, שזכה ארבע פעמים במאסטרס, יפתח את הטורניר עם משחק מול ז'יל סימון הצרפתי, שנכנס ברגע האחרון. מארי ורודיק ייפגשו בהמשך

אחרי המהפך הענק שקיבלנו בצמרת עולם הטניס עם החלפת המקומות בין רוג'ר פדרר לרפאל נדאל, השנה הזו מסתיימת, כרגיל, עם טורניר המאסטרס בשנגחאי, שמכיל את שמונת הטניסאים הטובים בעולם. ללא נדאל הפצוע, רוג'ר פדרר ינסה להשלים זכייה שלישית ברציפות בטורניר האחרון של השנה וחמישית בסך הכל.

רוג'ר פדרר ומחליפו של נדאל, ז'יל סימון הצרפתי, יעלו לקרב הראשון במסגרת 'הבית האדום'. יחד עם השניים משחקים בבית המוות גם אנדי מארי ואנדי רודיק, שינסו להגיע לחצי הגמר.

לפדרר זו ללא ספק השנה הקשה ביותר בקריירה. אחרי שבאליפות אוסטרליה נכנע לנובאק דג'וקוביץ' בחצי הגמר, ברולאן גארוס הוא הושפל על ידי רפאל נדאל בגמר וגם בטורניר בווימבלדון הוא לא הצליח לזכות, השוויצרי זכה באליפות ארצות הברית הפתוחה אחרי ניצחון על מארי, אותו כאמור יפגוש בהמשך הטורניר. מלבד זאת, פדרר זכה השנה בסך הכל בארבעה טורנירים (אשטוריל, האלה, אליפות ארצות הברית ובאזל).

מולו ניצב יריב שמדורג במקום התשיעי בעולם, כשאת השנה הוא התחיל מהמקום ה-30. סימון, שיחגוג בחודש הבא יומולדת 24, מגיע עם שלוש זכיות (בבוקרשט, באינדיאנפוליס ובקזבלנקה). את הגראנד סלאם הראשון של השנה, אליפות אוסטרליה, הוא סיים עם הפסד לרפאל נדאל בשלב 32 הגדולים, את הרולאן גארוס הוא סיים אחרי הפסד כבר בסיבוב הראשון בווימבלדון הוא נכנע לרישארד גאסקה בסיבוב השלישי ובאליפות ארצות הברית הוא הודח באותו סיבוב אחרי הפסד לחואן מרטין דל פוטרו. אגב, השניים נפגשו פעם אחת בלבד. זה קרה השנה בטורניר קנדה מסדרת המאסטרס, אז הפתיע הצרפתי עם ניצחון 6:2, 5:7, 4:6 על פדרר.

מיד לאחר מכן יעלו צמד האנדים, אנדי מארי ואנדי רודיק, שיתחרו על מקום בחצי הגמר במסגרת אותו בית. הבריטי, שעשה התקדמות אדירה בחודשים האחרונים כשהגיע לשלבים המכריעים ברוב הטורנירים בהם השתתף, ינסה להמשיך את היכולת המצוינת. מארי זכה השנה בחמישה טורנירים ולמרות שבטורניר האחרון בפאריס הוא הודח ברבע הגמר, הוא בוודאי יזכור את היכולת מהטורנירים בסנט פטרסבורג ובמדריד, שם זכה בגמרים. אחד מרגעי השיא שלו השנה הוא הגעתו לגמר הפלאשינג מדו, אז הפסיד לפדרר.

מארי יפגוש את רודיק האמריקאי, שמדורג שישי בעולם ומגיע עם זכייה בשלושה טורנירים למעמד סיום השנה. בטורניר האחרון בפאריס הוא הודח ברבע הגמר אחרי הפסד לג'ו-וילפרד צונגה וגם בפלאשינג מדו הוא לא ממש הלהיב עם הדחה ברבע הגמר לדג'וקוביץ'. השניים נפגשו בכל הקריירה שש פעמים כשהבריטי ניצח ארבע פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully