וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "אם לא הייתי לוקח את המשרה, הייתי פחדן"

דייגו מראדונה הוצג רשמית כמאמן נבחרת ארגנטינה: "מרגיש את הבאז שהרגשתי בתור שחקן". מסצ'ראנו הקפטן, ריקלמה לא זומן לסקוטלנד

עכשיו זה רשמי: דייגו מראדונה הוצג על ידי ההתאחדות הארגנטינאית כמאנה החדש של האלביסלסטה. "אני לא חושש לאבד את הכתר שלי", אמר מספר 10 האגדי, בתגובה לחשש שכישלון שלו יגרום לו לאבד את הזוהר שאופף אותו, למרות אישיותו השערורייתית. "היה לנו מיני משבר ואם לא הייתי לוקח את המשרה הזו, הייתי פחדן".

"זה כבוד גדול עבורי לאמן את הנבחרת", אמר מראדונה, שמחליף את אלפיו באסילה המתפטר. "אני לוקח את המושכות ברגע הטוב בחיי. אני מרגיש את הבאז שהרגשתי בתור שחקן. זה חלון שמתגשם, אבל החלום צריך לקבל המשכיות בעבודה קשה. אני מצפה לנאמנות מלאה מהשחקנים שלי, הם חייבים להיות עשויים מפלדה".

מראדונה נשאל לגבי סקר שפורסם בארגנטינה, בו טענו 70 אחוז כי הם מתנגדים למינויו: "עכשיו הם יצטרכו להיות אוהדים שלי, או להפסיק להיות ארגנטינאים. ציבור הכדורגל רצה אותי וזה משמח אותי. אני מקוונ שהאוהדים ייתנו לי זמן והזדמנות".

בימים האחרונים פרץ משברון בין מראדונה ליו"ר ההתאחדות, חוליו גרונדונה. המאמן החדש דרש למנות את אוסקר רוג'רי ואלחנדרו מנקוסו כעוזריו, בעוד גרונדונה התעקש על סרחיו באטיסטה, מאמן הנבחרת הצעירה, וחוזה לואיס בראון. נכון לרגע ההודעה הרשמית, הסוגייה הזו עדיין לא נפתרה.

מראדונה פרסם את הסגל למשחק הידידות הקרוב ב-19 בחונבמר מול נבחרת סקוטלנד. המאמן החדש הזמין רק שחקנים שמשחקים במחוץ לארגנטינה, והבטיח שהשחקנים המשחקים בליגה המקומית, ביניהם חואן רומן ריקלמה, יזכו להזדמנות שלהם במועד מאוחר יותר. ליאו מסי לא זומן בשל ההסכם עם ברצלונה. גם השוער, רוברטו אבונדנזיירי ואסטבן קמביאסו מאינטר נותרו מחוץ לסגל.

"השחקנים צריכים ליהנות על המגרש", אמר מראדונה וציין מי הוא השחקן המרכזי בסגל בעיניו. "חבייר מסצ'ראנו הוא הדבר הכי קרוב למה שאני חושב שקפטן צריך להיות. הוא מקצוען, שמשתמש בראש ומקריב למען הקבוצה. יש לו את כל התכונות להיות הקפטן של ארגנטינה".

הסגל המלא למשחק בסקוטלנד:
שוערים: חבייר קאריזו (לאציו), סרחיו רומרו (אלקמאר)
הגנה: ניקולס בורדיסו (אינטר), פבריציו קולוצ'יני (ניוקאסל), מרטין דמיקליס (באיירן מינכן), דניאל דיאז (חטאפה), גבריאל היינצה (ריאל מדריד), חבייר זאנטי (אינטר)
קישור: אנחל די מריה (בנפיקה), פרננדו גאגו (ריאל מדריד), לואיס גונזאלס (פורטו), ג'ונאס גוטיירז (ניוקאסל), חבייר מסצ'ראנו (ליברפול), מקסי רודריגז (אתלטיקו מדריד), חוזה סוסה (באיירן מינכן)
התקפה: סרחיו אגוארו (אתלטיקו מדריד), חרמן דניס (נאפולי), ליסנדרו לופז (פורטו), קרלוס טבס (מנצ'סטר יונייטד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully