וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוסביץ' אמר לא לנתניה, חתם בקאתוליקה

אריק רחמיאן

29.6.2008 / 16:29

הקשר הצ'יליאני החליט לוותר על חזרה לישראל, וחזר לקבוצה אותה הוביל לזכייה באפרטורה 2002. אביתר אילוז קיבל הצעה כספית מנתניה

הקשר הצ'יליאני, מילובן מירוסביץ', חתם הבוקר (ראשון, שעון ישראל) באונברסידד קאתוליקה מצ'ילה. הנהלת הקבוצה הוציאה באתר האינטרנט של הקבוצה, הודעה רשמית המאשרת את החתמתו של הקשר.

מירוסביץ' חוזר לקאתוליקה לאחר שעזב את המועדון ב-2002. מאז שיחק מירוסביץ' ברסינג קלוב בארגנטינה ועונה וחצי בבית"ר ירושלים, בה זכה באליפות. בחודש ינואר שוחרר מבית"ר והצטרף לארגנטינוס ג'וניורס וכאמור, כעת הוא חוזר לקבוצה עימה זכה באליפות האפרטורה לפני שש שנים.

מכבי נתניה התעניינה בימים האחרונים בקשר. מירוסביץ' השיב בשלילה להצעה אחת של הקבוצה, והבטיח להחזיר תשובה להצעה נוספת, אך בסופו של דבר העדיף לחזור הביתה, לצ'ילה, ולא להצטרף לקבוצה של לותר מתיאוס.

ועוד מנתניה, במועדון עושים מאמצים להחתים את אביתר אילוז מהפועל באר שבע. נציגיו של השחקן קיבלו מנתניה הצעה כספית, ונתניה כבר פנתה גם לבאר שבע בעניין.

במועדון פרסמו היום (ראשון) את מחירי המנויים לעונה הקרובה. מנוי מבוגר יעלה 900 ש"ח, מנוי ילד/חייל/סטודנט/נשים יעלה 500 ש"ח, כאשר הקבוצה תמכור מנוי מיוחד להורה וילדו במחיר 1300שקל, והורה עם שני ילדים במחיר 1900 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully