וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאות ושפל

מיכל שומן

19.6.2008 / 11:24

מיכל שומן רותקה למסך במשך 3 שעות עם האסון טבע "צונמי"

תזכירו לי מה זה?

"צונאמי" היא מיני סידרה מבית היוצר של HBO ("אוז" , "הסופרנוס","עמוק באדמה" ועוד פנינות נוספות) המציגה את סיפורם של מספר דמויות במהלך ובעיקר לאחר אסון הצונאמי הגדול ב 2004, אנשים אשר חייהם השתנו ללא היכר, כל אחד מסיבתו שלו. הסרט בדיוני לחלוטין אך מבוסס על מקרים אמיתיים. צוות השחקנים כולל שחקנים מוכרים כגון טים רות' המשובח (כלבי אשמורת) וטוני קולט (החוש השישי) ומוכרים פחות אשר מנסים להתמודד עם הטרגדיה.

התוספת שתופסת

בתוספות יש שני סרטונים אשר בוחנים את מאחורי הקלעים של ההפקה. הסרטון הראשון מתמקד בתסריטאית, בבמאי ובשחקנים ובהתייחסותם אל הנושא השביר והטרי שהיה עליהם להתמודד אתו. הסרטון השני מתבונן בצד הטכני של ההפקה ובשחזור שעשו אנשי הצוות על מנת להפוך את החוף לאי חורבות לצורך הצילומים.

אז להזמין פיצה?

כן,אבל רק אם יש לכם זמן פנוי, מפני שאורכה הכולל של המיני סדרה הוא מעל ל-3 שעות. מי שיצפה ב"צונאמי" לא ישתעמם לרגע. זוהי מיני סדרה טובה הכוללת משחק משכנע מאוד ותסריט שאינו נופל לקיטש ולהתפתחויות צפויות ומשאיר אותנו עם תחושה ריאליסטית חזקה,מה שגרם לי לחשוב על כוחות הנפש האישיים שלי ועל מה שאני אולי הייתי עושה במקרה שכזה. סדרה על אסון טבע כל כך גרנדיוזי, אשר הורס חיים שלמים בשניה ראויה לצפייה ולו רק לשם הגברת תחושת האמפתיה שלנו לעבר הקורבנות וההבנה שזה יכול לקרות לכל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully