וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק זיכרון

שלומי עוזיאל

26.5.2008 / 15:25

צפייה ב"הרחק ממנה" שברה לשלומי עוזיאל את הלב

תזכירו לי מה זה?

השחקנית הקנדית ,שרה פולי, שניחנה בכשרון בימוי שלא נופל מכשרון המשחק שלה, מפתיעה עם סרטה הראשון "הרחק ממנה".הסרט נעשה ע"פ הסיפור הקצר של אליס מונרו, "הדוב שהגיע מההר". זוג האוהבים פיונה (ג'ולי כריסטי היפיפייה ) וגראנט ( גורדון פינזנט) מתמודדים מול מחלת האלצהיימר שמפוררת את אהבתם הגדולה לכדי זיכרון רחוק, הנמתח בין גבר אוהב לבין צילה של האישה אותה אהב.

הזוג האינטלקטואלי והמקסים מצליח להתמודד בצורה מעוררת קנאה (ובו בזמן מרסקת את הלב), עם העובדה שחייהם המשותפים ככל הנראה עומדים בפני סיום . העלילה מסתבכת שפיונה נאלצת להיכנס לשיקום ולא להתראות עם גראנט למשך חודש ימים.

התוספת שתופסת

שרה פולי מנדבת בחן ובהומור את ערוץ הקומנטרי לסרט נפלא זה. האמת היא, שלסרט מסוג זה , אין צורך בפרשנות בימאי, העבודה שלה ניכרת לאורך הסרט. בנוסף ישנן סצינות שנמחקו. הסצינות טובות , אך נמחקו בצדק. הן לא מוסיפות להתפתחות העלילה.

אז להזמין פיצה?

התשובה היא לא. תזמינו מישהו שאתם אוהבים. תחבקו אותו/אותה חזק, ותשדלו לצפות בסרט כשאתם במיטה.
המשחק הנדיר, מול הדיאלוגים הנפלאים והסיפור המרגש באמת, ישאירו אתכם נפעמים וצמאים לחיבוק אוהב. הסרט שמבוים ומשוחק בכשרון גדול , מצליח להפעים גם את הלבבות הנוקשים והקרים שבינינו. שרה פולי מצליחה לעשות לי את זה שוב. אחרי "החיים בלעדי" ושאר מיני הפתעות מצידה, היא הופכת למישהי שאני בפירוש ממליץ בחום לעקוב אחר עבודותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully