וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם מאשימים את אברהם

25.2.2008 / 10:46

עיתונאי בריטניה תולים את הפסדה של צ'לסי לטוטנהאם, במסגרת גמר גביע הליגה, במאמן הישראלי שלה: "הוא לוזר במשחקים המכריעים"

אם מישהו עוד חשב שבארץ לא מפרגנים לאברהם גרנט, מאמן צ'לסי, כדאי שיבדוק הבוקר (שני) את כותרות עיתוני אנגליה. יום לאחר ההפסד של צ'לסי 2:1 לטוטנהאם, במסגרת גמר גביע הליגה, יוצאים כלי התקשורת הבריטיים מכליהם, כשהמטרה היא מאמנה הישראלי של הכחולים.

"גרנט נכשל במבחנו הגדול הראשון", כתב אוליבר הולט, כותב הספורט המוביל של ה"דיילי מירור", "שיטות המשחק שלו היו שליליות, לעומת חואנדה ראמוס, שניצח את המשחק עבור טוטנהאם. גרנט, בדיוק לאחר שהאוהדים החלו לשכוח מההחלפה המבישה של מוריניו, יעבור את הכל שוב מחדש".

שוב, כמו בתחילת עבודתו של המאמן הישראלי בצ'לסי, נשמעו קולות הרומזים על מידת השפעתו של גרנט על הנעשה במגרש. "לא הובטח לנו כי גרנט יעלים את המורשת ההגנתית של מוריניו? אחרי השוויון של ברבאטוב, השפעתו של גרנט הייתה בלתי מורגשת על השחקנים. היה זה עוזר המאמן סטיב קלארק, שהדריך את השחקנים לאחר 90 הדקות של המשחק. לא גרנט. הוא לא הדמות הדינמית שאוהדי צ'לסי רצו לראות. הוא היה פשוט שולי".

"אברהם גרנט הצליח להשיג משהו שאפילו מוריניו לא הצליח בו - להפסיד בגביע", כתב סטיבן הווארד מ"הסאן", שציין גם כי שלושת הפסדיו היחידים של גרנט היו במשחקים המכריעים, מול מנצ'סטר יונייטד, ארסנל ואמש בגביע. "עכשיו אולי גרנט יתחיל להרגיש את לחץ ההנהלה שהרגיש מוריניו בשנים האחרונות. אנשי צ'לסי סיפרו על שינוי בצורת המשחק, אך מה שראינו הייתה פחות או יותר אותה צ'לסי".

בדיילי סטאר הוסיפו ועקצו את גרנט כשאמרו: "הוא החמיץ את ההזדמנות להפסיק להיראות כמו אומלל, לחייך ולזכות בגביע. הוא לא יכול להתלונן בפני אף אחד. לטוטנהאם הגיע הגביע. השחקנים של צ'לסי משחקים תחתיו מתחת לרמתם הרגילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully