וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסטרז של אקסטרז

ג'רמי יפה

14.2.2008 / 15:53

ג'רמי יפה יהיה מוכן לקחת לאי בודד את התוספות של הסדרה "ניצבים" הסדרה החדשה של ריקי ג'ארוויס

ריקי ג'ארוויס וסטפן מרצ'נט משתפים פעולה בשנית לאחר הצלחת הסדרה הקודמת שלהם "המשרד" בסדרה "ניצבים". מהדורת הדי.וי.די החדשה של "ניצבים" כוללת את שתי העונות ששודרו עד כה וכוללת סך הכל שנים-עשר פרקים. בנוסף לשתי העונות במארז תמצאו גם תוספות מיוחדות עבור כל עונה, אבל זה בהמשך.
אחרי ההצלחה של "המשרד" ג'ארוויס ומרצ'נט לא ידעו מה לעשות עם עצמם. האם אפשרי בכלל לשקוע לאלמוניות או שינסו לכתוב להיט טלוויזיוני נוסף. הבעיה הייתה שהם לא ידעו כיצד יוכלו להתעלות על עצמם בעוד "המשרד" ממשיך לזכות בעוד ועוד פרסים (ביניהם גלובוס הזהב והאוסקר הבריטי). הבאז היה גדול כל כך, כמעט בכל יום הופיע ציטוט של מפורסם כזה או אחר שציין לטובה את "המשרד".
ג'ארוויס, שפחות או יותר לא אכפת לו מכלום החליט לנצל את ההזדמנות לרשום את כל השמות שדיברו בשבחו על פתק ויום אחד לנצל אותם.

וזה באמת מה שהוא עשה. ג'ארוויס ומרצ'נט הבינו שהציבור אוהב את הסלבס שלו ואם אפשר לראות אותם במצבים מביכים אז בכלל טוב. אז הם אספו את כל השמות עשו כמה טלפונים וכתבו תוכנית גאונית נוספת. הרעיון הגדול הוא שבכל פרק מפורסם אחר יתארח בתוכנית וישפיל את עצמו ואף יותר מכך את דמותו של ריקי ג'ארוויס.

קייט וינסלט בתור נזירה סוטה

אנדי מילמן (ריקי ג'ארוויס) הוא סוג של לוזר שבסך הכל חולם להיות שחקן. אבל גם כאן יש על מה לדבר - והוא מוכן להתפשר ולהיות ניצב עם שורה או שתים בסרט. משהו שיהיה לו להתגאות בו אחרי קריירה של כמעט 20 שנה בתור ניצב. אבל לא. אין סיכוי שזה יקרה כי כמו שהסוכן שלו (מרצ'נט) אומר "פשוט אין ביקוש לשחקנים שמנים וגרועים בגיל העמידה". חברתו הטובה ביותר היא מגי, שלא מצטיינת בחכמתה והסוכן שלו הוא כנראה הסוכן הגרוע ביותר בעולם.

העונה הראשונה נפתחת עם הופעת אורח של בן סטילר (זולנדר, פגוש את ההורים ועוד..) שמגיע לביים סרט על המלחמה בסרייבו. פרק נוסף עם קייט וינסלט בתור נזירה סוטה סמואל ל. ג'קסון בפרק על גזענות ועוד. בעונה השניה התוכנית מתפתחת לכיוונים חדשים ואנדי זוכה להזדמנות חד פעמית בעולם הטלוויזיה. אורלנדו בלום משפיל את עצמו, כריס מרטין (מקולדפליי) מנסה לפרסם את הלהקה עוד קצת ורוברט דה נירו קופץ לבקר.

"טייפינג נייג'ל" פסגת התוספות המיוחדות

אבל לדעתי, כל התוכנית היא רק תירוץ בשביל התוספות המיוחדות שמגיעות עם המארז החגיגי.
מדובר בדיסק נוסף עבור כל עונה (חישוב מהיר נותן לנו 2 דיסקים) רק של תוספות מיוחדות.
ואיזה תוספות. מדובר פה ללא ספק בפסגת התוספות המיוחדות. הקרם דה לה קרם של התוספות. אני בספק אם הייתי מצליח לחשוב בעצמי על עוד תוספות מיוחדות שאפשר לבקש.
לדעתי אפשר היה גם להוציא את "מאחורי הקלעים" כתוכנית בפני עצמה. בתוספות המיוחדות תמצאו את המבחר הסטנדרטי שרוב מהדורות הדי.וי.די. כוללות - סצינות שהוצאו בעריכה, מאחורי הקלעים, פספוסים וכאלה. אבל חוץ מזה בכל עונה תמצאו גם את "טייפינג נייג'ל" מועמד חזק לתואר הדבר הכי מצחיק שראיתי בחיים. בגדול ריקי לקח סלוטייפ ומדביק לפרצוף של נייג'ל (העורך של התוכנית) מכל הבא ליד. נשמע קצת מוזר. אבל לדעתי זה הדבר הכי מצחיק ומקורי שריקי ג'ארוויס עשה עד היום.
אם הייתי צריך לבחור תוספות מיוחדות לקחת איתי לאי בודד אין ספק שהייתי בוחר באקסטרז של אקסטרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully