וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לשאלקה יש אלטינטופ

26.8.2007 / 18:04

חמיט אלטינטופ אולי עבר לככב בבאיירן מינכן, אבל אחיו חליל נשאר בשאלקה והציל את הכחולים עם שער שוויון ב-1:1 מול וולפסבורג

בעוד שבאיירן מינכן ממשיכה לדרוס כל מה שזז, יריבותיה הפוטנציאליות למאבק על התואר לא מגלות כל סימן לקריאת תיגר רצינית. אחרי פתיחת העונה המגומגמת של ורדר ברמן ושטוטגארט, שמטה הערב (ראשון) גם שאלקה נקודות, כשסיימה ב-1:1 את משחקה מול וולפסבורג. במשחק נוסף שהשלים את המחזור הרביעי בבונסדליגה ניצחה פרנקפורט 0:1 את האנזה רוסטוק.

וולפסבורג - שאלקה 1:1

בשבוע שעבר התפוצצו הרויאל בלוז עם 1:4 ענק על יריבתם המושבעת דורטמונד, אבל השבוע לא הצליחו לרכב על גל המומנטום והצליחו רק לחלץ נקודה מהזאבים של פליקס מאגאת. יאצק קרינווק הפולני העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-36 בבעיטה חופשית נהדרת, אבל וולפסבורג נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-51 לאחר שז'וסאו, הרכש הברזילאי המדובר, הורחק בצהוב שני. שאלקה לחצה, ומצאה את השוויון בדקה ה-86, כשנגיחה של קווין קוראני מצאה את חליל אלטינטופ, שאחיו חמיט כבש אתמול שער נפלא בניצחון של באיירן מינכן, שהציל את מירקו סלומקה מהפסד ליגה ראשון העונה.

פרנקפורט - האנזה רוסטוק 0:1

פרנקפורט שמרה על מאזן נקי מהפסדים והציבה את עצמה במרחק של שתי נקודות בלבד מהפסגה עם ניצחון ביתי דחוק, שהושג בעזרת שער בזק של אלכס מאייר בדקה השלישית, שהגיע אחרי שלושה נסיונות כושלים של הגנת רוסטוק להרחיק כדור קרן פשוט. ההפסד הותיר את רוסטוק כקבוצה היחידה שעדיין לא צברה נקודת ליגה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully