וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטס, בעל כורחם

24.8.2007 / 12:14

למרות שניו יורק הפסידה לסן דייגו, ההפסד שחטפה אטלנטה בסינסינטי ופילדלפיה לדודג'רס מבהירים כי הפלייאוף שוב יגיע ל"שיי"

ניו יורק מטס - סן דייגו 9:8

פישולי הקלוזרים בסדרה הזו נמשכים. במצב של 6:7 לניו יורק העניק בילי וגנר שתי ריצות לפאדרס, וטרבור הופמן, שכבר הפסיד לפני יומיים, לא שמר על יתרון ה-8:8. רק באינינג העשירי חבט אדריאן גונזאלס על מר גרוטאה, ארון היילמן, להומר מנצח, וזיכה את הופמן בניצחון שלא הגיע לו. הית' בל אחראי לשמירה, כשהפאדרס זוכים בניצחון בסדרה. ניו יורק לא נראית טוב, אבל אטלנטה ופילדלפיה עגומות במיוחד. מרלון אנדרסון עם הומר למטס.


פילדלפיה - לוס אנג'לס דודג'רס 5:2

צ'אד בילינגסלי הגיש שבעה אינינגים וטיגן שבעה חובטים, בדרך לניצחון ראשון שלו מזה חודש, כשבצד השני ג'יי סי רומרו הגמור רושם את ההפסד. טדאהיטו איגוצ'י עם הומר לפילי, שלא ממש עושה מאמצים לרדוף אחרי ניו יורק. הפער בין פילדלפיה והמטס יציב על חמישה משחקים. דייויד וולס הותיק הצטרף לצוות מגישי הדודג'רס.


סינסינטי - אטלנטה 7:9 (12 אינינגים)

הברייבס מרוחקים שישה משחקים מהמטס, ונראים ממש מותשים. סינסינטי קצרה ניצחון שלישי ברציפות בסדרה, עם הומר של אדם דאן על בוב "כבר לא שולת!!!11" וויקמן באינינג ה-12. גם ג'וש המילטון ואדווין אנקרנסיון עם הומרים, כשצ'יפר ג'ונס ומארק טשיירה לא מחלצים את אדומי העור מהמצב העגום שאליו נקלעו.


סט. לואיס - פלורידה 11:3

אלברט פוחולס הפסיק לחבוט להומרים, לאחר רצף של ארבעה משחקים, כשמנגד רושם ג'וש ווילינגהאם יום קריירה עם גראנד סלאם, עוד הומר ושישה ריביז בסך הכל. הומר גם לקודי רוס, כשמרקו ואן באסטן מחייך ביציע ורואה את המנופה הטרי מסגל הולנד, ריק ואן דן הרק, עם ניצחון. אנתוני רייס עם ההפסד ה-13 שלו העונה.


סן פרנסיסקו - שיקגו קאבס 1:4

הקאביז נכנעו להופעה של האס מאט קיין, עם שבעה אינינגים וארבע קטילות, כשמהצד השני דועך קרלוס זמבראנו ונוחל עוד הפסד בתקופה לא טובה, כולל הומר שהעניק לקיין עצמו (השני של המגיש העונה). שמירה מספר 13 לבראד הנסי.


קולורדו - פיטסבורג 5:1

הרוקיז עושים קולות של ויתור. פול מאהולם הגיש שבעה ונפנף חמישה, ג'וש פלפס היה אחראי לגזרת החבטות עם ארבע ושלוש הכנסות רצים הביתה. הפסד לפרנקלין מוראלס.


במשחק נוסף: יוסטון - וושינגטון 7:6

AL: העסק שוב מתחמם במערב

לוס אנג'לס איינג'לס - טורונטו 5:4

הבלו ג'ייז לא עושים רעשים אמיתיים במזרח, אבל כשזה קשור בלסבך את אנהיים הם טובים. ולאדימיר גררו המעולה חבט לשני הומרים, אבל ג'סי ליץ' די שלט במשחק, ועם 6.2 אינינגים סולידיים ועזרה של הקלוזר ג'רמי אקארדו, סגרו את הדלת והניחו למארינרס להתקרב שוב כדי שני משחקים למלאכים. ארווין סנטנה המאוד-מאוד חלש עם ההפסד.


דטרויט - קליבלנד 3:1

האינדיאנס מרגישים מצוין, תודה, כי הניצחון הזה נתן להם מרווח של 2.5 משחקים מדטרויט, שעומדת לארח בסוף השבוע את היאנקיז. הסדרה הזו, אגב, עלולה להורחיק את פיינליסטית הוורלד סירייס ממרוץ הויילד קארד והבית. ג'ייק ווסטברוק הגיש שמונה אינינגים לקליבלנד, נייט רוברטסון גמא 8.2 ושניהם לא הרשו ניקוד חובה. רק באינינג העשירי נפרצו הסכרים, כשקני לופטון, שגם בגילו המופלג מסוגל לרוץ, פרץ את הבונקר עם סינגל בתוך השדה הפנימי, על ג'ואל זומאיה. אחר כך רשמו האינדיאנס עוד שתי ריצות, וג'ו בורובסקי גמגם קצת אבל שמר בפעם ה-36 העונה.


טקסס - סיאטל 9:4

המארינרס עלא כיפאק, לא מתייאשים מהמרדף אחרי לוס אנג'לס. שבע ריצות באינינג השישי הקנו לסיאטל את הניצחון, כשאישירו סוזוקי התותח רושם שלוש חבטות ושלושה ריביז. הריינג'רס חזרו מהיום המוטרף ומ-39 הריצות ששפכו על בולטימור, והאוויר כנראה נגמר להם. הומרים לחוזה וידרו ולחוזה גיין מסיאטל, ולבראד ווילקרסון וג'רוד סלטלאמקייה, שלא רואה בעיניים, מהריינג'רס. ג'ף וויבר המשופר עם הניצחון, קמרון לואו עם ההפסד.


המפגש בין שיקגו וייט סוקס לבוסטון נדחה. בשני משחקים נוספים ניצחה מינסוטה את בולטימור 2:5 ואוקלנד טבחה בטמפה ביי 2:12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully