וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף - חודש מאי

13.5.2007 / 18:54

איש השנה הוא רובין וויליאמס, דנזל וושינגטון חוקר את העבר עם טכנולוגיה מתוחכמת וב"יוקרה" יו ג'קמן וכריסטיאן בייל מתעמתים

השבוע יוצא למכירה הסרט "יוקרה" - הסרט מתרחש בסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20 בלונדון, ומביא את סיפורם של שוליות הקוסמים רוברט אנגייר (יו ג'קמן) ואלפרד בורדן (כריסטיאן בייל). שני חברים, שחולמים לההפך לקוסמים מקצועיים בעתיד.
בהדרגה מתפתחת ביניהם יריבות מקצועית, ולאחר אסון לא צפוי, הם מוצאים את עצמם במלחמה של ממש המשפיעה גם על כל הסובבים אותם.


תוספות מיוחדות למהדורת הדיוידי : מחברת הבמאי, הלהטוטים הקולנועים של כריסטופר נולאן, חמישה סרטוני מאחורי הקלעים, העיצוב האומנותי בסרט וגלריית פוסטרים

מחיר הסרט 99.90 ש"ח

לרובין וויליאמס יש ערכי משפחה

סרטו החדש של בארי לוינסון הוא שילוב של מותחן פוליטי וקומדיה רומנטית: טום דובס (רובין וויליאמס) הוא מגיש תוכנית אירוח לילית פופולארית. לאחר שאירח פוליטיקאים רבים, הוא מחליט לנסות את כוחו בתחום, רץ לנשיאות ובאופן לא צפוי מוצא את עצמו בבית הלבן.
במקביל אלינור (לאורה לייני) - מתכנתת שפיתחה את תוכנת ההצבעה של הבחירות המתקרבות - מגלה באג בתוכנה, דבר שמערער את המערכת הפוליטית.

מחיר הסרט 159.90 ש"ח

פיצוץ מהעבר

סרט חדש שיצא למכירה הוא "דז'ה וו" - שובר הקופות של שנת 2006 שביים טוני סקוט בכיכוב דנזל וושינגטון וואל קילמר.

סוכן ממשלתי חוקר פיגוע טרור בו התפוצצה ספינה שעליה 500 מלחים ובני משפחותיהם. במקביל, גופת אישה נסחפת לחוף ובין שני האירועים מסתמן קשר. בשיתוף ה-FBI, נחשפים בפני הסוכן (וושינגטון) אמצעים טכנולוגים חדישים המכופפים את חוקי הזמן ומציעים אפשרויות לחקירת שני האירועים שלא היו אפשריים קודם לכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully