וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתאהב כל פעם מחדש (כפול ארבע)

27.2.2007 / 18:11

שני שטרן, מתאהבת סדרתית, מגלה את יו גרנט במארז הדיוידי המרובע "אהבה"

הידיעה ששמחה אותי יותר מכל השבוע היתה שיו גרנט נפרד מחברתו ג'מיימה קאן. סוף סוף גם לי יש הזדמנות עם הצנון הבריטי המקסים. תמיד אהבתי את יו ואת הדמויות ששיחק. את השיער המבולגן, החיוך המתנצל, הגמגום הקל, הגב הכפוף ובגדול- את זה שהסטאר הוא בעצם חננה! (תדמית שניפץ כשנתפס עם דיווין, הלא אלוהית בכלל). את תדמיתו הוא שינה בסרטי ברידג'ט ג'ונס בהם הוא מופיע, סקסי מתמיד, עם שיער קצוץ ואופי מרושע. האהבה שלי ליו גרנט מתמזגת עם נטייתו להמשיך להופיע בסרטים רומנטים - הז'אנר שממיס אותי בשניה והופך אותי באבחה לנקבה מייללת.

הזדמנות כיפית להיזכר בחננה האהוב והמקסים יחד עם קצת טישו ורומנטיקה היא מארז הדי.וי.די LOVE, שמשלבת בתוכה את הסרט האהוב עלי בכל הזמנים: "נוטינג היל", יחד עם "ארבע חתונות ולוויה אחת", "כשהארי פגש את סאלי" ו"הדייט שלי לחתונה".

טישו ורומנטיקה

מה כבר אפשר לומר על נוטינג היל שלא נאמר? סרט רומנטי המגשים את הפנטזיה של האנשים הרגילים למרות חוסר ההגיון והקשיים המובנים באמינות העלילה: מוכר ספרים אנגלי משעמם ורומנטי (גרנט) מתאהב בכוכבת קולנוע אמריקאית קלילה ורגזנית (ג'וליה רוברטס הכובשת). סרט רומנטי, מצוין, מצחיק, מרגש עד דמעות, עם פס-קול מדהים (קניתי אותו פעמיים). הסרט אינו נמאס לצפיה בשום מצב וגיל. נחשפתי לסרט בגיל 18 וגם אחרי 8 שנים, 286 צפיות והעובדה שאני מכירה אותו בעל פה, הוא עדיין מצליח לרגש אותי.

חבל רק שגרסת הסרט הכלולה במארז החגיגי לא מחדשת דבר. אין ספיישל פיצ'רס, מאחורי הקלעים או כל תוספת מעבר לסרט, שלמען האמת, הוא מצוין כפי שהוא ולא זקוק לתיבולים.

החתונות שלנו

ב"ארבע חתונות ולוויה אחת", שהופק שש שנים מוקדם יותר, יו משחק תפקיד די דומה ונדמה שזה הסרט שהכניס אותו לטייפקאסט של סרטי בנות. צ'ארלי הוא רווק מושבע, קצת מבולבל ומפולבל, עם משקפיים מזעזעות, חוסר בטחון עצמי אך עם חוש הומור ציני משובח, שמתפקד כשושבין בחתונותיהם של כל חבריו ומתאהב בקארי האמריקאית (אנדי מקדואל). אז מה אם נדמה שמקדואל יודעת טוב מאוד מה היא רוצה מעצמה וגם נראית מבוגרת יותר ממנו, גם היא קצת מבולבלת. אנו עוקבים אחרי חייו של צ'רלי דרך החתונות, עד לחתונתו שלו.

משעשע לשמוע את המילה "דיווין" נאמרת פעמיים בסרט. אני בטוחה שיו נמנע מהמילה הזו בסרטיו שלאחר התקרית. הסרט מצחיק ומרגש, עם הופעות משעשעות של מיסטר בין ההורס (מצחוק).

בדי.וי.די יש סרט קצר המציג קטעים מהסרט, יחד עם ראיונות עם השחקנים וצוות ההפקה וטריילרים חביבים. נחמד לראות שיו גרנט משחק בשערו וטיפה מגמגם במציאות בדיוק כמו בסרטים. להתאהב בו בכל פעם מחדש...

מחיר המארז: 129.90 ¤.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully