וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבול: ניצחון לטוויסטרס באילת

24.2.2007 / 11:34

התאחדות הסופטבול פתחה את העונה במשחק באילת, והצפוניים העדיפים מהגליל התגברו על המארחים העקשים כדי לנצח 9:13

בעקבות ליגת ה-MLB, שהפכה לה למנהג להתחיל את העונה במקום רחוק כמו יפן, התאחדות הסופטבול בישראל החלה את העונה באילת בפעם הראשונה ביום שבת. במשחק מותח ניצחה בקושי טוויסטרס הגליל (ליגה א') את אילת (ליגה ב') 9:13. המשחק היה צמוד אחרי שבעת הסיבובים הרגילים, ואז אילת נפלה בשמיני.

ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלויף הגיש את זריקת הפתיחה המסורתית באיצטדיון הכדורגל של העיר, ונשאר מספיק זמן כדי לראות את החובט הראשון של הטוויסטרס, מייכה ווינסטון, מכה לבאנט סינגל ורץ עד לבסיס השלישי על טעות בזריקה, לפני שנכנס הביתה עם חבטה של ג'ייק מילר כדי לקחת את ההובלה - 0:1. הצפוניים הגדילו ל-0:5 בסיבוב השלישי, כשווינסטון חבט לעוד סינגל והלך עד לשלישי, ומשה הייד חבט לסינגל ונכנס הביתה בדאבל סטיל. אחרי הולכה למילר, איתן מילגרם חבט להומ-ראן לשדה השמאלי מהמגיש ג'רמי שי. עבור הטוויסטרס ביל ארסקוט הוותיק היה על הגבעה (4 סטרייק-אוטס ו-0 הולכות)והיה מעולה, כשהחזיק את האילתים הצעירים רק על ריצה אחת בשישה סיבובים. הריצה הזו הייתה הומראן לשדה הימני של אלברט סרקוביץ בסיבוב הרביעי.

כשנשארו להם רק 3 פסולים, הלהבות השתוללו ורון בלומנטל, אליה מזרחי והירופומי גוטו חבטו לסינגל וצימקו את התוצאה ל-5:2 לפני שסרקוביץ חבט לעוד הומראן מפלצתי מעל השדה השמאלי כדי להשוות את המשחק.

הטוויסטרס פתחו את הסיבוב השמיני עם החובט האחרון של הסיבוב השביעי, דון וויינטראוב, על בסיס שני לפי חוקי הסופטבול הרשמיים בשביל שובר שיוויון. ווינסטון חבט לבאנט סינגל ואז הייד חבט סייפטי סקוויז באנט כדי לקחת את ההובלה. מילר
הוסיף עם טריפל שהכניס 2 ריצות לקו בשדה השמאלי והמבול החל. סדרה של הולכות, הגשות פרועות, הכנסה הביתה של ווינטבורג ועוד סינגל שהכניס ריצה מווינסטון גרמו לסיבוב של 8 ריצות והובלה מספקת בשביל הצפוניים.

אבל האילתים לא סיימו. עם 2 בחוץ ורצים בפינות, הירופומי חבט לטריפל והכניס 2 ריצות וסרקוביץ חבט לסינגל בשביל ה-RBI החמישי שלו במשחק. התוצאה נסגרה על 9:13 כאשר התופס
ג'ייק מילר זרק לאחיו לואי בבסיס שני כדי לתפוס את סרקוביץ מנסה לגנוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully