וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשים על המטוס

תמר שחק

28.1.2007 / 14:59

תמר שחק ממש, אבל ממש, שנאה את סרט העלאק אימה עם סמואל ל' ג'קסון. מצד שני, העורך שלה חשב שהוא מגניב

תודה רבה לעורך המדור, ממש תודה רבה (העורך: לא, לא. תודה לך). אני לא מאמינה שנגררתי לזה, אפילו מהעטיפה כבר אפשר לדעת לאן העסק הולך (העורך: ברור, זה כל הקטע).

אז ככה, בואו נתחיל בתקציר ואז נדבר על הטראומה:
סוכן ה- FBI המנוסה נוויל פלין (סמואל ל. ג'קסון) מציל את שון מנסיון התנקשות. שון היה עד לרצח וה- FBI שכנעו אותו להעיד כנגד מבצע הרצח- ראש המאפיה אדי קים, שינסה בכל מחיר למנוע משון להעיד. עכשיו אחראי הסוכן פלין על העברתו של שון ללוס אנג'לס כדי שיוכל להעיד ועליו להיות עירני וזהיר משום שסוכניו של אדי קים אורבים בכל פינה ויעשו הכל כדי להרוג אותו ואת שון, וכשאני אומרת הכל- זה הכל.

הסוכן פלין החליט להעביר את שון בטיסה אזרחית רגילה כדי להקשות על קים לפגוע בו, אבל מסתבר שלא העריך מספיק את נחישותו של המאפיונר. אנשיו של קים בחרו בדרך מאוד מקורית כדי להתנקש בחיי פלין ושון- הם שחררו מאות נחשים ארסיים בתוך המטוס המלא באנשים – שימותו כולם.

לכאורה- סרט פעולה ראוי עם שחקן ראשי מצוין וסיפור מעט מופרך אבל סביל. בתכל'ס- בחיים שלי לא ראיתי סרט כל כך מפגר. הוא לא מספיק מצחיק בשביל להיות פארודיה על סרטי פעולה ולא מספיק רציני כדי להיקרא סרט פעולה.

היוצרים של הסרט עלו על הרעיון שזה יכול להיות ממש מגניב אם תהיה סצינה שבה אנשים (סלחו לי) מזדיינים בשירותי המטוס והם יותקפו ע"י נחשים שיכישו אותם בדיוק באבריהם המוצנעים. וזה בדיוק מה שעשו. אח"כ הם חשבו שזה יהיה מצחיק אם הנחשים ישארו בשירותים וימשיכו להכיש אנשים באיברים מוצנעים. מה זה מצחיק... קורע (Not!). כל הסרט שזור סצנות דבילית סטייל הקטע שבו ג'קסון מסתער בהרואיות על המעבר ומחשמל נחשים עם השוקר שלו... ממש ארנולד שוורצנגר. לא אספר על עוד סצנות טפשיות כדי לא להרוס למי מכם שבכל זאת יתעקש לראות את הזוועה הזאת.

אל האקסטרות בכלל לא הגעתי, הייתי בטראומה. יש שם פספוסים, אולי זה יהיה מצחיק.

לסיכום: בזבוז של זמן. אפילו לא למקרי שעמום קשים (העורך: דווקא זה הזמן האידאלי לצפות בו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully