וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבור על נמלים

תמר שחק

30.12.2006 / 16:33

לתמר שחק היה ממש כיף עם אנימציית החרקים האחרונה ובמיוחד נהנתה מהתוספות שעושות את ה-DVD שווה במיוחד

בהתחלה חשבתי שזה הולך להיות מאש אפ בין "מותק הילדים התכווצו" ו"באג לייף" - וצדקתי- אבל לא בקטע רע.

אריזת הדי.וי.די צבעונית וקורצת, קוראת במיוחד לילדים, ולמבוגרים משוללי בגרות כמוני (מבוגרת!? את? – העורך). נכון, זה סרט לילדים בעיקרון ויש שם כמה סצינות שבהן עשו שימוש בדברים מגעילים כדי להצחיק, מה שנקרא "בדיחות קקי-פפי", אבל מה? הצליח להם. דווקא הסצינות המגעילות הן הכי מצחיקות.

הסיפור עוקב אחר מושבת נמלים בחצר האחורית של משפחת ניקל ואחר לוקאס ניקל, הילד הכי קטן במשפחה, הכי קטן בשכונה והכי קטן בהפסקה. כל הילדים מציקים ללוקאס כי הוא קטן, אז הוא בתורו מציק לנמלים בדיוק מאותה סיבה. עד שיום אחד הנמלים מחליטות להחזיר. לוקאס, למרות היותו קטן, עומד להיות הרבה יותר קטן ולעבור חוויות מעצבות עם הנמלים להן נהג להציק תדיר.

וכמובן שיש מסר... כמו בכל סרט חינוכי.

הסרט מצחיק, לא מאוד, אבל יש קטעים מצויינים. דיבוב מוצלח של רבים וטובים: ג'וליה רוברטס (שתרמה את קולה ל"הובה" הנמלה), ניקולס קייג' (שתרם את קולו לזוק הנמל-קוסם), פול ג'יאמטי (שתורם את קולו המשעשע לסטאן המדביר) ואפילו מריל סטריפ תרמה מעט מקולה (כמלכת הקן).

אבל עזבו אתכם משטויות, הסרט שווה צפייה, אך מה שהכי שווה הן האקסטרות.

יש כמובן הסבר משעשע על איך בנו בעצם את הסרט - מעניין מאוד. יש כמה סצינות שהושמטו בעריכה, חלקן חביבות וחלקן משעממות, אבל החלק הכי טוב הוא שבעה סרטונים קצרים ומצחיקים שממש חייבים, אבל חייבים לראות פעמיים (לפחות!).
רק בשביל הסרטונים האלה שווה לקחת את הדי.וי.די. באמת.

לסיכום- מצחיק, עם מסר, אפשר לראות בחברת ילדודים ואפשר גם בלי, לא לוותר על האקסטרות. (מיפ! והמבין יבין).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully