וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני חווה רדיפה והתנכלות יומיומית בניסיון להטיל דופי במקצועיות שלי"

18.9.2014 / 10:55

גאולה אבן מתייחסת הבוקר לראשונה להשעייתה מערוץ 1 אשר בוטלה אתמול עם ההודעה של בעלה, השר גדעון סער, על פרישה. בראיון לגל”צ אמרה כי אין קשר בין פרישתו לעבודתה

גאולה אבן מגיעה לתת עדות בבית משפט השלום. יוני 2013. נועם מושקוביץ
"אני יודעת איך אני עובדת וכל אחד יכול לשפוט את זה ערב ערב על המסך". אבן/נועם מושקוביץ

"מה שאני חווה זה הוא רדיפה והתנכלות יומיומית בניסיון להטיל דופי במקצועיות שלי", כך אומרת הבוקר (חמישי) מגישת "המוסף" גאולה אבן בהתייחסות פומבית ראשונה להשעייתה מהתפקיד על ידי איילה חסון, השעייה שבוטלה אתמול עם הודעתו של בעלה השר גדעון סער על פרישה מהחיים הפוליטיים. "אני לא חושבת שמישהו יכול להטיל דופי במקצועיות שלי בעשרים וארבע השנים האחרונות. אני יודעת איך אני עובדת וכל אחד יכול לשפוט את זה ערב ערב על המסך".

פרסום ראשון: הסיבה למריבה בין חסון לאבן - ראיון עם גילה גמליאל

פרסום ראשון: הנהלה חדשה, כללים חדשים: גאולה אבן לא תוכל לראיין את גדעון סער ומקורביו

אבן אשר התראיינה לתכנית "מה בוער" בגלי צה"ל נשאלה על ידי נדב פרי האם ההשעייה שלה הייתה הנחייה מכיוון לשכת ראש הממשלה, ברמיזה כאילו המניעים לכך היו פוליטיים ולא מקצועיים, ולכך ענתה: "מה נראה לך? אני לא אומרת כלום". היא הכחישה כי פרישתו של בעלה קשורה במקרה שלה ברשות השידור, ואמרה ש"גדעון עשה את זה בשבילי ובשביל והמשפחה והבנות והבן שלו. אני לא רוצה להתייחס לרשות השידור. אם היה צריך, גדעון היה עושה את זה בשבילי, אבל זה לא מה שעמד בקטע".

כזכור, השבוע השעתה מנהלת חטיבת החדשות של ערוץ 1 איילה חסון את אבן, לאחר שזו נטשה את האולפן דקות ספורות לפני שידור תוכניתה "המוסף" בשל חילוקי דעות סביב ראיון עם חברת הכנסת גילה גמליאל. חילוקי הדעות נבעו מהנחיה שהעבירה חסון לאבן לפיה לא תוכל לראיין בתוכניתה את בעלה וכן את חברי מרכז הליכוד ומקורביו. להחלטה קדמו פרסומים שונים בשבועות האחרונים על מעורבות פוליטית הולכת וגוברת של אבן בפעילותו הציבורית של סער. אתמול עם הודעתו על פרישה אמרה חסון כי "עתה, משהוסר חשש ניגוד העניינים מעל ראשה, אין שום מניעה שגאולה אבן תמשיך בעבודתה כרגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully