וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 מתקרב להכרעה: אילו תוכניות ייכנסו ללוח השידורים החדש?

20.8.2014 / 16:31

יוסי ורשבסקי יציג בישיבת מועצת הרשות השנייה את לוח השידורים החדש של ”הערוץ הרזה”: "בייבי בום”, ”המקור”, גיא פינס ושי שטרן - בפנים; ”היפה והחנון” - בחוץ. ומה יעלה בגורל ”מעושרות”?

שבוע מכריע צפוי לערוץ 10: יוסי ורשבסקי יציג בישיבת מועצת הרשות השנייה הקרובה בראשות אילן אבישר את לוח השידורים החדש של "הערוץ הרזה", המבוסס על תכניות אקטואליה וחדשות, תכניות דוקומנטרי ותחקירים חברתיים. לוח השידורים כבר הוצג לאנשי הרשות השנייה ושונה קלות בהתאם להערותיהם, והוא יובא סופית לאישור.

בערוץ 10 יבקשו לבסס לוח שידורים נטול תכניות ריאליטי ושעשועונים יקרים. תכניות כמו "עד סוף העולם", "זוג מנצח", אקסטרים מייקאובר" או "היפה והחנון" לא יופקו עוד. במקומן יבוסס הפריים-טיים על תכניות כמו "פנים אמיתיות", "המסע המופלא", שלה כבר צולמה עונה נוספת, "שי בשישי", "אורלי וגיא חוזרים עם תשובה", "המקור" ותכניות דומות בהפקת חדשות 10. גם "בייבי בום" ו"ערב טוב עם גיא פינס" ימשיכו להיות משודרות במתכונת החדשה, אולם גורלה של "מעושרות" הנחשבת לדוקו-ריאליטי, טרם נקבע.

לוח השידורים החדש של ערוץ 10 הוא יוזמה משותפת של מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי ושל אנשי מועצת הרשות יעקב שחם ואילן אבישר, והוא נועד לאפשר לו להמשיך ולפעול לכל הפחות בתקופת הביניים שבין תום מועד הזיכיון שלו לבין יציאת קשת ורשת לשידור בערוצים נפרדים.

אם יתאפשר לערוץ 10 להמשיך ולשדר אחרי תום השנה הנוכחית, ייתכן וזכייניות ערוץ 2 יעדיפו שלא להתפצל בשלב מוקדם - אלא להמשיך ולשדר יחד בערוץ 2 עד למועד המאוחר המתאפשר בחוק - שנת 2017. זו האופציה הפחות מועדפת על שר התקשורת גלעד ארדן ועל מנכ"ל הרשות שי באב"ד.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "שוק הטלוויזיה מצוי בפתחה של תקופת ביניים רבת-שינויים, תקופה בה יתעצבו מודלים חדשים בענף התקשורת. ערוץ 10 מקבל בברכה את היוזמה של יו"ר מועצת הרשות השנייה, מר אילן אבישר, שמעודדת ריבוי שחקנים בשוק והמשך תחרות רציפה בענף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully