וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוח קורא לכם: צפו בטריילר השני ל"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"

20.10.2015 / 6:00

קרבות ענק, גיבורים ותיקים וחדשים ונבל על אחד שחושף קשר אפל לעבר. הטריילר השני (וככל הנראה האחרון) של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" עונה על כל הציפיות

יח"צ - חד פעמי

59 ימים נותרו עד צאת "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" לבתי הקולנוע והיום קיבלנו סוף סוף הצצה מורחבת נוספת לקראת הסרט החדש של מותג הקולנוע המצליח בהיסטוריה. הטריילר החדש שודר לפנות בוקר (שלישי) במהלך מחצית משחק הפוטבול המרכזי ששודר ברשת ESPN.

הטריילר החדש מכיל כמות גדולה של חומרים חדשים מתוך הסרט בהשוואה לטריילר הקודם, עם זאת הוא ממשיך את הקו החשאי של יוצריו ושומר עדיין על עמימות באשר לעלילה. מה כן גילינו? שקיילו רן (אדם דרייבר) אכן מחזיק בקשר לדארת ויידר, שהוא מענה באחת מהסצנות את פו דמרון (אוסקר אייזק) ושהוא עומד להיאבק עם פין (ג'ון בויגה) בקרב אפי בין טוב לרע. קיבלנו גם הצצה למפגש בין האן סולו המבוגר (הריסון פורד) והמון קרבות אוויר מסעירים. לפחות ברמה הקידומית, אפשר כבר לסכם ולומר שדיסני עשו עבודה יוצאת מן הכלל. בעוד חודשיים נדע אם אפשר לומר את אותו הדבר גם לגבי הסרט עצמו.

כזכור, עד כה שוחררו שני טריילרים רשמיים לקראת הסרט. הראשון בדצמבר הקודם והשני באפריל האחרון במסגרת ועידת "Star Wars Celebration". עלילת הסרט החדש מתרחשת 30 שנים לאחר סיום מאורעות הטרילוגיה המקורית. ג'יי ג'יי אברהמס יביים את הסרט החדש, בו מככבים גיבורים חדשים לצד ותיקים.

"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" ייצא לאקרנים ב-17 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully