וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלתי נתפס: צפו בסלפי הכי מטורף בעולם!

28.8.2014 / 8:28

3 סטודנטים טיפסו על גורד השחקים החמישי בגובהו בהונג קונג וצילמו את הסלפי הכי אקסטרים שיכול להיות, כשהם יושבים על אנטנה בראש המגדל. צפו בווידאו המרהיב והמפחיד מהאירוע

צילום מסך

עוד בוואלה! תיירות:
קצת שקט אחרי הסערה: מלונות למבוגרים בלבד
לא להתקרב: זהו אזור החופשות הכי מזוהם בישראל
למה לשלם הרבה? צימרים בארץ עד 500 שקל
כדור צינון: 10 מעיינות יפהפיים וללא תשלום


שלושה סטודנטים לקחו את צילום הסלפי לגבהים חדשים (תרתי משמע) וצילמו את הסלפי הכי מוטרף שיש על אנטנה שבראש המגדל החמישי בגובהו בהונג קונג - ה"סנטר".

הצלם שבחבורה, דניאל לאו, צילם סרטון וידאו שהעלה ליוטיוב ובו הם יושבים על ראשו של גורד השחקים, המתנשא לגובה של 412 מטרים, כאילו היה זה ענף של עץ, כשכל הנוף המדהים של הונג קונג מאחוריהם.


מהו המקום הפופולרי בעולם לצילום סלפי?


הצלם השתמש במקל שחובר למצלמה, שבה יש עדשה רחבה ותופסת את הצילום עוצר הנשימה. שני חבריו של לאו, אנדרו טסו ו-A.S נראים בווידאו כשהם יושבים לצידו ואוכלים בננה בניחותא, בסרטון שכבר זכה למאות אלפי צפיות מאז שפורסם השבוע.

המנהג המסוכן לצלם סלפי באתרי אקסטרים צבר לו תאוצה בחודשים האחרונים, במיוחד ברוסיה היכן ש"הולכי שמיים", כך מכונים אותם אנשים שמטפסים על בניינים, מנופים ואתרי בנייה - מצלןמים את עצמם ומעלים לרשת. ה"פעלולים" הללו נעשים כשאין כל רשת ביטחון מתחת ומעידה קטנה עלולה להיות קטלנית ביותר.

צילום סלפי בהונג קונג. Daniel Lau,
לא לבעלי פחד גבהים. הסלפי המוטרף בהונג קונג/Daniel Lau

סלפי אפילו עם חיות טרף

בחודש יוני השנה, אזרח לונדוני בן 31 בשם לי תומפסון, צילם את הסלפי הראשון בעולם עם פסלו המפורסם של ישוע המושיע בברזיל, והפך בן לילה לסנסציה אינטרנטית כשהעלה לרשת את התמונה.

תומפסון שכנע את רשויות התיירות בברזיל לטפס על הפסל שגובהו 38 מטרים בריו דה ז'ניירו, ואמר שהטיפוס עד לפסגתו, שארך 25 דקות, היה חם במיוחד, מפחיד וקלסטרופובי. עם זאת, הוסיף טומפסון, שהנוף היה מרהיב ותמונת הסלפי היתה אחת האהובות שצילם.

הטרנד של צילומי הסלפי לא עוצר בתיעוד עצמי בגובה רב. לאחורנה צצים עוד ועוד תמונות של אנשים שמתעדים את עצמם במצבים מסוכנים אחרים, כמו להתקרב מאוד לחיות טרף מסוכנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully