וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: סופרמן חוזר לליגה של הגדולים

16.6.2013 / 12:33

אחרי שפספס את התחייה המחודשת של גיבורי העל, סופרמן חוזר עם פתיחה מפציצה לסרט "איש הפלדה", כזאת שמבטיחה כי בקרוב נראה סרט נוסח "הנוקמים" שיפגיש בינו לבין באטמן

טריילר "איש הפלדה"/טוליפ מדיה

ברוך שובך, סופרמן. גיבור העל הוותיק והידוע ביותר פספס איכשהו את תור הזהב הקולנועי של גיבורי הקומיקס: בעוד באטמן, ספיידרמן, איירון מן ורבים אחרים גורפים מאות מיליונים של דולרים באופן קבוע, דווקא סופרמן נשאר מחוץ לחגיגה. הסרט "סופרמן חוזר", בשנת 2006, נחשב לאכזבה קופתית, אף שפתח עם 52 מיליון דולר והגיע להכנסות של 200 מיליון דולר בארצות הברית. מסופרמן מצפים ליותר.

ובכן, עם הסרט החדש, "איש הפלדה", סופרמן בהחלט חזר סוף סוף לליגה של הגדולים. כבר ביום הראשון להפצתו בארצות הברית, "איש הפלדה" הכניס 44 מיליון דולר; הכנסותיו לאורך סוף השבוע כולו מוערכות בכ-120 מיליון דולר (המספרים המדויקים ייוודעו רק ביום שלישי). זאת לכל הדעות פתיחת ענק והצלחה ראויה: רק "איירון מן 3" השיג השנה פתיחה גדולה יותר. הסרט החדש אינו המשך של סרטי סופרמן הקודמים אלא ריבוט, התחלה-מחדש של סיפורו של סופרמן; בין הסרטים שאינם המשכים, מדובר בפתיחה השנייה בגודלה אי פעם (מאחורי "משחקי הרעב"). סרט ההמשך כבר מובטח, וגם סרט "ליגת הצדק" – הסרט שיפגיש, בנוסח "הנוקמים", את סופרמן, באטמן וגיבורי קומיקס אחרים של DC – הפך לאפשרות סבירה הרבה יותר לאור ההצלחה הגדולה של סופרמן החדש.

במקום השני, הרבה מתחת לסופרמן, נמצאת הקומדיה "This is the End", הנקראת בעברית פשוט "סוף." – קומדיה שנועדה כאיזון למי שרצינות היתר של סופרמן לא לרוחו: סת' רוגן, ג'ונה היל, ג'יימס פרנקו, אמה ווטסון, מייקל סרה ורבים אחרים מגלמים כאן את עצמם, כשהם מתמודדים עם סוף העולם עם הרבה בדיחות פנימיות וגסות.

"The Purge", סרט האימה שכבש במפתיע את המקום הראשון בשבוע שעבר, לא נשאר שם הרבה, כצפוי: הסרט התרסק להכנסות של כ-9 מיליון דולר השבוע, ולמקום הרביעי. מכיוון שמדובר בסרט שהופק בתקציב זעום יחסית, זה לא משנה: גם אם הכנסותיו היו מסתכמות בשבוע הראשון בלבד, זה היה מספיק כדי להפוך אותו לסרט משתלם מאוד. "האשליה" שומר על המקום השלישי, ומגיע להכנסות כלליות מכובדות למדי של כ-80 מיליון דולר.

מחכים ל"איש הפלדה"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully