וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למעלה

הילית וולברג

20.12.2009 / 12:51

תסמכו על הילית וולברג מ"למעלה" אתם לא תתאכזבו. עוד קלאסיקה מיידית של פיקסאר

תזכירו לי מה זה?

קארל פרידריקסון היה פעם ילד. היו לו חלומות לחקור ארצות רחוקות ולראות את העולם הגדול. אבל החיים לקחו את קארל ואת אשתו למסלול קצת יותר מציאותי וכשזו נפטרה, מצא עצמו קארל בודד ובעיקר עצוב. באקט מרדני וסמלי להפליא הוא קושר את ביתו לחבילת בלוני הליום וביחד עם ראסל, ילדון מעצבן מהסוג שגדל על כל בן אדם עם לב, הוא יוצא למסע אל נופים קסומים כדי להגשים את החלום שלו ושל אשתו המנוחה. בין כלבים לסנאים ובין ציפורים ואנשים, קארל מוצא בתוכו רגשות שנשכחו.

התוספת שתופסת

אין אופציה להתאכזב מאגף התוספות כשמדובר בגאונים מפיקסאר. הסרט הקצר, "Partly Cloudy" (שהוקרן בקולנועים לפני הסרט) יוציא מכם סדרת אנחות שמחות, עצובות ומזדהות. אחריו תוכלו להבין כמה כל פרט קטן בעלילה חשוב לאנשי "למעלה" כשהם ייקחו אתכם למסע הסופים החלופיים של מאנץ הרשע. הסרטון "המשימה המיוחדת של דאג" נראה בהתחלה כמו עוד קצרצר נחמד מבית פיקסאר, אבל מקבל משמעות הרבה יותר מגניבה בהקשר של הסרט ותהליך העשייה שלו.

אבל התוספת שתופסת את תשומת הלב ואת הלב עצמו, היא "ההרפתקה מחכה לכם", סרטון שמתעד את המסע של מאיירי פיקסאר למקום האמיתי שעומד מאחורי הרעיון של הסרט. עד ונצואלה נסעו החברה, בשביל להביא לנו את החוויה הכי אמיתית וטהורה שיש. הסרטון הזה היה עומד בפני עצמו כדוקו בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, מה שרק מחזק את החיבור בין החיים לאנימציה ב"למעלה".

אז להזמין פיצה?

בטח! עם כל התוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully