וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: שלושה מקרוביו של האפיפיור נהרגו בתאונה

עמנואל ברגוליו, אחיינו של האפיפיור, התנגש במשאית בזמן שהמשפחה חזרה מחופשה. מעוצמת הפגיעה נהרגו אשתו ולריה ושני ילדיהם הקטנים, בני שנתיים ושמונה חודשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכוניתם המרוסקת של בני משפחת ברגוליו/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלושה מקרובי משפחתו של האפיפיור פרנציסקוס נהרגו לפנות בוקר (שלישי) בארגנטינה, בתאונת דרכים בכביש המהיר בין קורדובה לרוסאריו. התאונה אירעה בשעת לילה מאוחרת, כאשר בני המשפחה היו בדרכם בחזרה לבואנוס איירס מחופשת סוף השבוע.

אחיינו של האפיפיור, עמנואל הורשיו ברגוליו, התנגש במשאית תירס שיצאה מתחנת דלק. מעוצמת הפגיעה נהרגו רעייתו, ולריה כרמונה בת ה-38, ושני הילדים הקטנים של הזוג, ג'וזפה בן השנתיים ואנטוניו, בן שמונה חודשים.

האחיין, בן 35, הוא בנו של אלברטו ברגוליו, אחיו המנוח של האפיפיור, ששמו המקורי חורחה מריו ברגוליו. הוא עצמו נפצע קשה והועבר לאשפוז.

אמש העריך פרנציסקוס כי נותרו לו לכל היותר שלוש שנים לכהונתו. לדבריו, ייתכן שיבחר לפרוש מהכס הקדוש בטרם מותו. האפיפיור שוחח עם כתבים במטוס לוותיקן, אחרי שסיים ביקור של כמה ימים בקוריאה הדרומית. "עוד שנתיים או שלוש ואלוהים ייקח אותי", אמר.

פרנציסקוס, בן 77, נבחר לתפקיד בחודש מרץ בשנה שעברה. הוא איבד את אחת מריאותיו בשנות ה-20 לחייו אחרי מחלה קשה. הוא עבר בשנים האחרונות כמה ניתוחים, ובעבר רמזו גורמים בוותיקן כי הוא מתקשה בהליכה. אמש הייתה הפעם הראשונה שהוא דיבר בפומבי על מצבו הרפואי.

עוד חדשות מהעולם
האפיפיור: נותרו לי לכל היותר עוד 2 או 3 שנים
עיראק: מתקפה משולבת לכיבוש תיכרית מידי דאעש
המהומות במיזורי מחריפות: אש חיה ועשרות עצורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully