וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הוארך ביממה האיסור על טיסות לישראל

מנהל התעופה הפרדלי הודיע על הארכת האיסור, שהוטל לאחר שנפלה רקטה בבית ביהוד, בקרבת נתב"ג. חברות נוספות בעולם מצטרפות לאיסור: "נחזור כשפעילותנו תהיה בטוחה ב-100%"

צילום: שי מכלוף, אבי כהן, לע"מ, דו"צ, רויטרס; עריכה: קשת סידי; קריינות: לירון בארי

מנהל התעופה הפדרלי של ארצות הברית הודיע לפני זמן קצר (רביעי) על הארכת האיסור על טיסות של חברות אמריקניות אל נמל התעופה בן גוריון וממנו ב-24 שעות נוספות. האיסור הנוכחי תקף עד מחר בשעה 19:15.

ביום שלישי, המנהל האמריקני פרסם איסור על חברות תעופה לטוס אל נתב"ג וממנו למשך יממה, לאחר שרקטה שנורתה מרצועת עזה פגעה בבית ביהוד, סמוך לשדה התעופה. חברות מסוימות, בהם דלתא, הודיעו באופן עצמאי על ביטול טיסות עד להודעה חדשה.

עוד בוואלה! חדשות:
הניצול של אל על? מלונדון לישראל ב-1,250 דולר לכיוון
חברות תעופה זרות מפסיקות לטוס לארץ בשל המצב הביטחוני
הטיסות יחודשו? שדה התעופה בעובדה הוכשר לנחיתות זרות

לוח הטיסות המעוכבות בנתב"ג. מאי 2014. יותם רונן
נוסעים בנתב"ג/יותם רונן

גם הסוכנות האירופית לבטיחות תעופה, EASA, הודיעה לאחר התקרית כי היא "ממליצה בתוקף" לחברות שלא להגיע לנמל התעופה בן גוריון עד להודעה חדשה. בין החברות האירופיות שהודיעו על ביטול טיסותיהן לישראל, נמנות לופטהנזה, סוויס אייר, ג'רמן ווינגס, אוסטריין איירליינס, אייר פראנס, KLM וחברת איזיג'ט, שבסיסה בבריטניה.

מוקדם יותר היום, הצטרפה גם החברה הפולנית LOT לרשימה, והודיעה על השעיית טיסותיה מוורשה עד יום שני, בשל חשש לבטיחות הנוסעים. דוברת החברה מסרה: "ההחלטה מגיעה בעקבות המצב המתוח באזור. הקשר יוקם מחדש בהקדם האפשרי, כשנהיה בטוחים שפעילותנו בטוחה במאת האחוזים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עם זאת, ממשרד התחבורה נמסר היום כי הם מצפים ל-206 טיסות בנתב"ג. בין החברות שימשיכו את טיסותיהן כרגיל נמנות בריטיש איירווייז וג'ורדניאן אייר. רשות התעופה האזרחית מסרה אתמול כי "אין כל סיבה" לבטל טיסות לישראל. "שר התחבורה ישראל כץ שוחח עם נציגי חברות אמריקניות והסביר להם כי הנחיתה וההמראה בנתב"ג אינה מהווה סיכון ביטחוני עבור המטוס והנוסעים", נמסר.

חברת קוריאן אייר הייתה הראשונה לבטל את טיסותיה לתל אביב עד למחר, ומסרה כי בתום ההשעיה, תבחן מחדש את המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully