וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וני דפ חולל סערה: "מתי בפעם האחרונה שחקן התנקש בנשיא?"

23.6.2017 / 21:05

הבית הלבן גינה בחריפות את דבריו של דפ במהלך פסטיבל גלסטונברי בסקוטלנד: "מקווים שעמיתיו יגנו אותו כפי שהיו מגנים לו היה מתבטא כך נגד נשיא דמוקרטי"

ג'וני דפ. GettyImages
הולך ומסתבך. ג'וני דפ/GettyImages

זה כבר הפך לשגרה. ג'וני דפ נגרר לעוד סקנדל מתוקשר, והפעם בעקבות פליטת פה שערורייתית שעשויה להשתמע כהסתה לרצח נגד לא אחר מאשר נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ. ההתבטאות גררה גינויים חריפים מכל עבר, כולל תגובת גינוי רשמית מטעם הבית הלבן.

דפ אמר את הדברים אתמול (חמישי) במסגרת פסטיבל גלסטונברי בסקוטלנד. כשהכוכב עלה לבמה, הוא שאל את הקהל: "האם אנחנו יכולים להביא לכאן את טראמפ? אני חושב שהוא זקוק לעזרה. מתי בפעם האחרונה שחקן התנקש בנשיא?", המשיך בשאלה רטורית, לפני שהבהיר: "אני לא שחקן, אני משקר למחייתי. אף על פי כן, חלפה כבר תקופה ונראה לי שהגיע הזמן".

בתגובת הבית הלבן, שפורסמה אחר הצהריים, נכתב: "הנשיא טראמפ גינה אלימות בכל צורותיה, וזה עצוב שאחרים, כמו ג'וני דפ, לא פעלו כמוהו. אנו מקווים שחלק מעמיתיו של מר דפ יצאו נגד רטוריקה שכזו באותה תקיפות שבה היו מתבטאים לו היה מדובר בנשיא דמוקרטי".

ג'וני דפ. GettyImages
איבד את זה סופית? דפ בפסטיבל גלסטונברי/GettyImages

זוהי אינה הפעם הראשונה שכוכב הוליוודי מסתבך עם ביטוי שנוי במחלוקת באשר לנשיא טראמפ. לפני כחודש פרסמה הקומיקאית קתי גריפין תמונה ובה נראה ראש כרות ומדמם, שנראה דומה לראשו של נשיא ארה"ב. בתחילת השנה טענה מדונה במהלך הפגנת הנשים שהתקיימה בוושינגטון, כי "היא חושבת הרבה על האפשרות לפוצץ את הבית הלבן".

דפ עצמו, כאמור, מסובך לאחרונה בשורה של תקריות, בראשם האלימות שהפגין כלפי זוגתו לשעבר, השחקנית אמבר הרד. לאחר הליך גירושים מתוקשר, שילם דפ 7 מיליון דולר להרד, שתרמה את הכסף לעמותות שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully