וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות טרגדיה משפחתית: זאק סניידר עוזב את "ליגת הצדק"

23.5.2017 / 10:10

במאי "איש הפלדה" ו"באטמן נגד סופרמן" עוזב את סרט הגיבורים הגדול בשלבי העריכה, בעקבות מותה של בתו, אוטום. את מקומו של סניידר ימלא ג'וס ווידון, שישלים את הפקת הסרט לקראת יציאתו לאקרנים בנובמבר

זאק סניידר. GettyImages
לוקח פסק זמן כדי לתמוך במשפחה. זאק סניידר/GettyImages

הבמאי זאק סניידר ("איש הפלדה", "באטמן נגד סופרמן") הודיע אמש (שני) על החלטתו לעזוב את סרט הגיבורים הגדול של אולפני וורנר ו-DC קומיקס, בעקבות טרגדיה משפחתית. במרץ האחרון איבד סניידר את בתו, אוטום (20), לאחר ששמה קץ לחייה. נסיבות מותה נשמרו בחשאיות על ידי משפחה. הפקת הסרט נעצרה לשבועיים על מנת לאפשר למשפחה להתמודד עם האובדן, אך כעת החליט הבמאי לעזוב סופית את התפקיד ולהתמקד בתמיכה במשפחתו.

"מעולם לא תכננתי להפוך את הסיפור הזה לפומבי", כתב סניידר בהצהרה שפרסם, "חשבתי שזה יישאר בתוך המשפחה, עניין פרטי, הצער הפרטי שאנחנו נאלצים להתמודד איתו. כשהתחוור לנו שאזדקק לקחת הפסקה, ידעתי שזה יצור נרטיבים ברחבי הרשת. הם יעשו את מה שהם יעשו. האמת היא... לא אכפת לי מכל זה בשלב הנוכחי". אוטום הייתה בתו של סניידר מנישואיו הראשונים לדבורה סניידר. (הבמאי ואשתו השנייה, דניס, מגדלים יחד שבעה ילדים נוספים, חלקם מאומצים).

זאק סניידר. GettyImages
"בסופו של יום זה רק סרט". סניידר עם אשתו הראשונה, דבורה/GettyImages

האירוע הקשה העניק לסניידר פרספקטיבה חדשה לגבי היקום הקולנועי בו היה פעיל ומעורב בכל פרט (כולל התסריט של "וונדר וומן"). "אני רוצה שהסרט הזה ("ליגת הצדק") יהיה מדהים, ואני מעריץ שלו, אבל כזה מחוויר בהשוואה למציאות. אני יודע שהמעריצים מואגים לגבי הסרט, אבל יש לי שבעה ילדים אחרים שזקוקים לי. בסופו של יום, זה רק סרט. זה סרט נפלא, אבל רק סרט".

תחביבה המרכזי של אוטום סניידר היה כתיבה. היא אף השלימה את כתיבתו של רומן מד"ב המסופר בגוף ראשון. הדמות הראשית ברומן הוגדרה כאאוטסיידרית, שלא מוצאת את מקומה בעולם. כעת מתכוונים הוריה להוציא את הספר לדפוס ולתרום את רווחיו לצדקה. "היא לא הצליחה לשרוד בסופו של דבר, אבל הדמות שלה הצליחה, ואני מקווה שתהיה בכך נחמה לאנשים", הסביר סניידר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

גל גדות, שחייבת את הקריירה שלה לסניידר אחרי שליהק אותה לתפקיד וונדר וומן, העלתה פוסט תומך בבמאי לעמוד האינטסגרם שלה. "יצרת כל כך הרבה דברים שיישארו לעד. דברים נפלאים. הערכים שלך נראים בסרטים שלך, בחברים ויותר מכל במשפחה היפהפיה שלך. האהבה שיש בך לאנשים, טוב הלב והיעדר האנוכיות הם המורשת שלנו. תודה זאק, אוהבת אותך תמיד".

זאק סניידר ליגת הצדק. GettyImages
ג'וס ווידון ייכנס לנעליו וישלים את הסרט. סניידר בפרמיירת "באטמן נגד סופרמן"/GettyImages

"ליגת הצדק" הוא סרט הגיבורים הגדול בעולם המורחב של אולפני וורנר ו-DC קומיקס. הוא עתיד לאחד לראשונה על מסך אחד שלל גיבורים אהובים: סופרמן, באטמן, וונדר וומן, אקווה מן, סייבורג, הפלאש ועוד. צילומי הסרט כבר הושלמו והוא נמצא כעת בשלבי עריכה. את מקומו של סניידר יתפוס ג'וס ווידון, שחצה לאחרונה את הכביש אחרי שביים את "הנוקמים" ו"הנוקמים: עידן אולטרון" באולפני מארוול.

בנוסף להשלמת "ליגת הצדק", עתיד ווידון לביים ב-2018 את "באטגירל", גיבורת העל השניה שתזכה לסרט משלה בעולם המורחב של וורנר ו-DC. "ליגת הצדק", בכיכובם של גל גדות ובן אפלק, ייצא לאקרנים ב-17 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully