וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא יעשה לטראמפ את המוות": האם שוורצנגר ירוץ לסנאט?

10.3.2017 / 16:56

לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית, ארנולד שוורצנגר שוקל להתמודד על מקום בסנאט, כמועמד עצמאי - ולנצל את כהונתו כדי להקשות על טראמפ את החיים כמה שיותר

האם הקרב המתמשך בין דונלד טראמפ לארנולד שוורצנגר יעבור מן הטוויטר לסנאט? לאחר שהשניים התכתשו בשבועות האחרונים ברשתות החברתיות סביב כישלון "המתמחה", בה לא הצליח הכוכב ההוליוודי להיכנס לנעליו של הנשיא הנבחר, בתקשורת האמריקאית מדווחים כי בקרוב אולי ייפגשו במסדרונות וושינגטון.

לפי דיווח מהיום (שישי) של האתר פוליטיקו, שכל כלי התקשורת באמריקה מיהרו לצטט, שוורצנגר שוקל להתמודד על מקום מטעם מדינת קליפורניה בסנאט, במערכת הבחירות האמצע שתתקיים עוד 16 חודשים. הוא ינסה לתפוס את כיסאה של הדמוקרטית דיאן פיינשטיין, ולפי ההערכות יעשה זאת כעצמאי – אף שבעבר כיהן כמושל המדינה מטעם המפלגה הרפובליקאית. אך אז הגיע טראמפ, וגרם לו להתפלג מן הבסיס הפוליטי שלו.

דובריו של המחסל והמושל לשעבר לא אישרו את הידיעה, אך גם לא הכחישו אותה. כך או כך טראמפ יכול להתנחם לפחות בדבר אחד: שוורצנגר, כידוע, יליד אוסטריה, ולכן לא יכול לרוץ לנשיאות, שכן החוק אוסר על מי שלא נולד בארצות הברית לעשות כן.

עם זאת, בהחלט ייתכן שגם מכס הסנאטור, שוורצנגר יכול להתגלות כיריב משמעותי לטראמפ. "הוא יעשה לו את המוות", העריכו גורמים במערכת הפוליטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully