וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: טריילר הסופרבול של "רובוטריקים: האביר האחרון"

3.2.2017 / 19:13

לקראת הסופרבול, עלה לרשת הטריילר הקצרצר של "רובוטריקים: האביר האחרון", שישודר במהלכו. בתפריט: הרבה בומבסטיות וקצת אנתוני הופקינס

יח"צ - חד פעמי

לקראת הסופרבול, שייערך ביוסטון בלילה בין ראשון לשני שעון ישראל, ממשיכים לעלות ברשת הטריילרים הקצרים אותם יציגו האולפנים ההוליוודיים בהפסקות הפרסומות הנחשקות של האירוע הכי גדול בלוח השנה של הצופים האמריקאים. וכך, היום (שישי) אנו מקבלים גם הצצה ל"רובוטריקים: האביר האחרון", הפרק החמישי בסדרת פנטזיות הפעולה/מדע בדיוני בתקציב ענק של מייקל ביי, שאמנם נקטלות בידי המבקרים אך מקפידות לשבור קופות.

כמו הטריילר הארוך יותר שכבר יצא לסרט, הקדימון הקצרצר הזה לא מגלה יותר מדי על עלילתו, אך הוא רומז שהתוצאה תהיה בומבסטית ופומפוזית עוד יותר מן הרגיל וגם מציג את שחקן החיזוק הבולט של הפרק החמישי בסדרה – לא אחר מאשר אנתוני הופקינס. בצדו, מככב בטריילר מרק וולברג, שהשתתף גם בפרק הקודם וישוב גם הפעם כמובן.

"רובוטריקים: האביר האחרון" צפוי לצאת לאקרנים ברחבי העולם בשלהי יוני הקרוב, ומן הסתם יירשם בסופו של דבר כאחד משוברי הקופות האימתניים של הקיץ. עד אז, נותר לחכות לטריילרים הקצרים הנוספים שיבדרו אותו במהלך ההפסקות הרבות של הסופרבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully