וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: קייטי פרי מכריזה שתצביע בעירום

27.9.2016 / 10:11

ג'יימס פרנקו וכריסטיאן סלייטר הולכים עד הסוף בטריילר של "King Cobra", התגלה ה"גנגנאם סטייל" הבא וקייטי פרי מורידה את הבגדים. לייב בלוגינג תרבותי

צילום מסך

(בסרטון: טריילר "King Cobra")

seperator

17:18 - מיה חטאב בדרך לאסיה

הסרט "בין העולמות" בבימוי מיה חטאב נבחר לתחרות במסגרת "פלאש פוורוורד" בפסטיבל בוסאן. "בין העולמות" הוא סרטה הארוך הראשון של חטאב בת ה-32, תסריטאית ובמאית שגדלה בבית דתי לאומי, והוא אדפטציה למסעה האישי בין עולם של איסורי דת ובין החופש והאהבה. עלילת הסרט מתעדת את מערכת היחסים בין בחורה ערבייה ובחור יהודי שנפצע בפיגוע. אמו של הבחור מתחברת לזוגתו מבלי לדעת שהיא ערבייה. בסרט משתתפים אמאל זריק, רועי גולן ומאיה גסנר.

"בין העולמות" נבחר ע"י פסטיבל בוסאן למסגרת התחרותית ב"פלאש פוורוורד" המיועדת לתגליות גדולות בקולנוע העולמי הצעיר. בנוסף, יתמודד "בין העולמות" בתחרות בפסטיבל חיפה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בין העולמות. צילום: רן אביעד,
מתוך "בין העולמות"/צילום: רן אביעד

15:09 - היסטריה נולדה

"יש לי עט, יש לי תפוח - אההה תפוח-עט. יש לי עט, יש לי אננס - אההה אננס-עט": איש לא באמת יודע להסביר איך הקומיקאי והזמר היפני פיקו טארו (או בשמו האמיתי קזוהיקו קוסקה) הצליח לכבוש את האינטרנט באמצעות שיר על פירות, עטים ותיאור בפנטומימה של רגע המפגש ביניהם.

לבוש בבגדים מוזרים למדי שר טארו ורוקד במשך כדקה בשיר ששמו (איך לא) "Pen Pineapple Apple Pen" או פשוט "PPAP". הקליפ שהועלה ליוטיוב הצליח לצבור כבר יותר מארבעה וחצי מיליוני צפיות. שלשום גם הועלה הסרטון לדף הפייסבוק הפופולרי "9GAG", בו זכה לכמעט 50 מיליון צפיות וקצת פחות ממיליון שיתופים (!).

הלהיט מקבל תנופה גדולה גם בטוויטר, שם כבר יש האשאג מיוחד בשביל התופעה - PPAP# ו-#PPAPChallenge, שמאפשרים לגולשים להצטרף לקרנבל המוזר ולהעלות מימים וביצועים שלהם לשיר. האם אנחנו צופים בגנגנאם סטייל הבא? נחכה ונראה.

ואלה כבר גרסאות חובבים:

11:01 - בריטני ספירס סוחפת את וגאס

עכשיו כבר ברור שהקאמבק של בריטני ספירס הוא אחד המוצלחים. ספירס הופיעה בסוף השבוע באירוע של iHeartRadio בלאס וגאס ואנשים שנכחו בהופעה היללו ושיבחו את הופעתה של כוכבת הפופ. צפו בכמה קטעים מההופעה:

10:36 - קייטי פרי מורידה את הבגדים למען העולם

קייטי פרי כבר התבטאה בעבר בעד הילרי קלינטון אולם הפעם נדמה שהיא לוקחת את התמיכה שלה במועמדת המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב צעד אחד רחוק מדי: פרי צייצה בחשבון הטוויטר שלה כי תשתמש בגופה על מנת לשנות את העולם. לציוץ צורפה תמונה שבה פרי מופיעה עירומה לצד הכיתוב "קייטי פרי מצביעה בעירום".

10:26 - מניח הרעפים עושה פורנו

הספירה לאחור לקראת הגעתו של "King Cobra" נמשכת והלילה שוחרר טריילר חדש, ארוך ונועז במיוחד. "King Cobra" מגולל את האירועים שהובילו לרציחתו של בריאן קוסיץ', במאי ומייסד חברת פורנו, על ידי שניים מכוכבי הפורנו שהופיעו בסרטים שהחברה הפיקה.

כריסטיאן סלייטר מגלם את קוסיץ' וג'יימס פרנקו וקיגן אלן מגלמים את שני רוצחיו כשברקע גם מתועדת מערכת היחסים בין קוסיץ' וכוכב הפורנו ברנט קוריגן שהתחיל להשתתף בסרטי פורנו כשהיה קטין. קוריגן עצמו טען בעבר כי הסרט מציג באופן שגוי את סיפורו. "King Cobra" צפוי להגיע לבתי הקולנוע בארה"ב בחודש הבא.

10:14 - וויל וגרייס חוזרים. בערך

לאחר שחברי קאסט "וויל וגרייס" שחררו שלל טיזרים ברשתות החברתיות התגלתה הסיבה: קטע וידאו בן עשר דקות שבו הדמויות מתייחסות לאירועים השונים שמתרחשים בימינו. בין היתר עוסקות הדמויות במירוץ לנשיאות ארה"ב ובפרידה של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי.

ולנו נותר רק לשאול: מתי יגיעו פרקים חדשים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully