וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לראות מה אהבתם השנה? שמלות אוסקר 2016 הכי מחופשות בגוגל

19.12.2016 / 9:00

השטיח האדום של האוסקר היה גדוש השנה בפאייטים, נצנצים ואפליקציות מיוחדות, וסקאלת הצבעים הייתה רחבה במיוחד. הגולשים לא נותרו אדישים לכל העושר והיצירתיות. תנו הצצה לרשימה המעניינת המתפרסמת כעת - מה הפייבוריטית שלכם?

רויטרס

בווידיאו: השטיח האדום של האוסקר, פברואר 2016.

השמלות ברשימה עונות להגדרה של אופנה נשית קונבנציונלית, ככל הנראה - מה שנשים באמת רוצות

כמדי שנה מפרסמת חברת גוגל את רשימות הערכים מחופשים ביותר במנוע בחיפוש הכה פופולרי שלה. אחת המעניינות מבין הרשימות היא רשימת שמלות האוסקר המחופשות ביותר. כלומר, מבין כל כל מה שלבשו הכוכבות על השטיח האדום של טקס האוסקר 2016, היו כמה שעניינו במיוחד את הגולשים והם חיפשו עליהן מידע. השמלות, כמו שאפשר לראות פה, בסך-הכול הן כאלו העונות להגדרת אופנה נשית-קונבנציונלית, אך באותו זמן גם אלגנטיות ומחמיאות. ככל הנראה מה שנשים רוצות. לא יותר ולא פחות. ויש להודות, מחפשי גוגל הפגינו טעם ממש לא רע.

מבין המראות הבלתי נשכחים באוסקר ניתן למצוא את קייט בלאנשט שהיממה בשמלת ארמני פריווה בתכלת-ים משולבת אפליקציות פרחי תלת-ממד שהוצמדו בעבודת יד, מחשוף וי מתון, כתפיים מוגבהות ומראה כולל מרתק. סגנון ייחודי שלא נעלם מעיני הגולשים; ברי לארסון, זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר עבור תפקידה הבלתי נשכח ב"חדר", בלטה בשמלת כחול-רויאל מדורגת עם כתפיות ספגטי, חגורה מתוכשטת ושובל שהותאמה לה אישית; כשגרירת הבושם של דיור, שרליז ת'רון לבשה שמלה שהותאמה לה על-ידי בית אופנת העל הצרפתי. הפיטינג המושלם והצבע המחמיא, הפכו את הבלונדינית התמירה לאחת המתלבשות המצטיינות אז. כמובן, תליון יהלום ה-50 קראט היה לשיחת הערב; השחקנית השוודית אליסיה ויקנדר, שזכתה בפרס שחקנית המשנה עבור תפקידה ב"הנערה הדנית", חיזקה את הסטטוס שלה כאייקון אופנה בזכות שמלת לואי ויטון שהזכירה את שמלת הנשף הצהובה של בל מ"היפה והחיה" של דיסני. גזרת סטרפלס וחצאית A תפוחה, קו מכפלת אסימטרי, שיבוץ מנצנץ, סנדלי עקב מוזהבים וסידור שיער נוסח נערת פרום - השלימו עבורה מראה איקוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully