וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטעם רע: חשבון הטוויטר של ג'ק בלאק בישר על מותו

5.6.2016 / 15:08

ציוץ בחשבון הטוויטר של הצמד המוזיקלי טניישס די בישר על מותו של השחקן והמוזיקאי היהודי ג'ק בלאק בגיל 46. כמה שעות מאוחר יותר נודע כי מדובר במתיחה. "הנה המצלמה", נכתב בחשבון הטוויטר

ג'ק בלאק. GettyImages
ג'ק בלאק/GettyImages

בדיחה לא מצחיקה: חשבון הטוויטר של הרכב טניישס די הכניס את עולם הבידור למערבולת עת הודיע כי ג'ק בלאק, השחקן והמוזיקאי היהודי, הלך לעולמו בגיל 46 וכי סיבת המוות עדיין אינה ידועה. כיממה לפני הציוץ שבישר על מותו, הכחישו סוכניו של בלאק דיווח אחר על מותו וטענו כי מדובר במתיחת רשת.

עם זאת, כעבור שעות ספורות בלבד, הופיעו ציוצים נוספים בחשבון הטוויטר של טניישס די ולפיהם מדובר במתיחה. "תירגעו חברים, הנה המצלמה", נכתב לצד תמונה של מצלמת רשת.

בלאק השתתף בסרטים "עולם המים", "התן", "אויב המדינה", "איש ההרס", "שמיניות באוויר" ו"נאמנות גבוהה" בתפקידים משניים. "נאמנות גבוהה" היה הסרט שגרם לפריצתו הגדולה ולקבלת תפקידים ראשיים בסרטים כמו "רוק בבית הספר", "הפנטזיה של הל", "קינג קונג", "קדימה, תריץ אחורה" ,"קונג-פו פנדה" ו"צמרמורת". בשנת 2011 בלאק אף שיחק בתפקיד עצמו בסרט "החבובות". בנוסף לקריירת המשחק שלו, בלאק הוא גם הזמר המוביל בלהקת הרוק הקומית טניישס די, בה חבר גם ידידו הטוב קייל גאס.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ק בלאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully