וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 58: דילן רוצה שתפסיקו להציק לו על "בברלי הילס"

6.8.2015 / 6:18

לוק פרי עשה הרבה שום דבר מאז ימי הזוהר, אבל זה עדיין מרגיז אותו כשמזכירים לו את התפקיד הנורמלי היחיד בקריירה. ובנוסף: הבית של ג'סי פינקמן יכול להיות שלכם וגירוש השדים הראשון בשידור חי. חדשות הטראש של השבוע

ההתעללת וגם ירשת? משפחת דאגר מגייסת כסף מהמעריצים

בחודש שעבר נבעטה משפחת דאגר אל מחוץ ללוח השידורים הטלוויזיוני, לאחר שרשת TLC ביטלה את תכניתם "19 ילדים והיד עוד נטויה" בעקבות חשיפת עבירות פדופיליה שבוצעו בידי בן המשפחה, ג'וש. עקב כך איבדו הדאגרים את מקור ההכנסה העיקרי שלהם, כמו גם הכנסות עתידיות שעשויות היו להגיע, על פי הערכות בתקשורת, ל-25 מיליון דולר. מלבד פדופיליה, אחד מערכי הליבה במשפחה הוא לא לאפשר לנשים לצאת לעבוד, כך שבאמת לא היתה להם ברירה אלא להתחנן למעריצים שיתרמו להם כסף. המגזין OK! מגלה כי לעמוד היוטיוב של "אולפני דאגר" התווספו קישורים המבקשים תרומות על מנת "לאפשר ל'אולפני דגאר' להמשיך וליצור תוכן איכותי ורענן". כל כך רענן, אגב, שהסרטון האחרון עלה לאוויר לפני שלושה חודשים. לאחר חשיפת OK! הוסרו אותם הקישורים, אבל אל דאגה: אפשר עדיין לסייע ולרכוש מרצ'נדייז של המשפחה באתר הרשמי שלהם.

לכל הרוחות: גירוש שדים בשידור חי לראשונה בטלוויזיה

הבהלה למשדר הכי מפחיד בטלוויזיה כובשת טריטוריות חדשות, ואחרי סדרות אימה ותכניות ריאליטי על-טבעיות מגיע המשדר המיוחד "גירוש שדים: בשידור חי!" אשר כמשתמע משמו, יעביר בשידור חי טקס גירוש שדים. ההפחדה הזו הולכת לקרות, איך לא, בערב ליל כל הקדושים, אז יתמקמו צוותי השידור של הערוץ Destination America (מבית "דיסקברי") באחד מפרברי סנט לואיס ויעבירו את הטקס עתיק היומין לכל מי שלא מצא משהו יותר טוב לעשות באותו לילה. ולמה דווקא סנט לואיס, אתם שואלים? כי שם התקיימו כמה מן האירועים עליהם התבסס מותחן האימה המפורסם "מגרש השדים", ואפילו שוכן שם הבית ששימש השראה לזה שבסרט. כעת ניתן רק לקוות שהם ימצאו ילדה אחוזת דיבוק כמו רייגן, אחרת עדיף כבר לצפות בעוד פרק האלווין של "משפחת סימפסון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשמרו על עיניים בגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

דילן מקיי גראדג'ואייטס: לוק פרי מבקש שתתגברו כבר על "בוורלי הילס"

לוק פרי היה עסוק מאוד ב-15 השנים שעברו מאז סיומה של "בוורלי הילס 90210", אבל אף אחד לא התעניין בו כשהיה "ג'ון מסינסינטי" ואפילו לא כשהתפשט מול המצלמה ב"אוז", אז אין סיבה שהוא יעניין מישהו עכשיו. ואכן, כשהגיע לפאנל לצורך קידום הפרויקטים החדשים שלו, כמו סרט טלוויזיה בשם Welcome Home"", העיתונאים התעניינו יותר בימיו בווסט בוורלי מאשר בסרט על משפחה מחוסרת דיור. פרי איבד את הסבלנות כנשאל על התקופה הרחוקה ההיא ופסק כי היא כבר "לא רלבנטית". כשהכתב לחץ הסכים להודות פרי שאמנם היה לו שיער ממש מגניב, אבל שמבחינתו מדובר בזיכרון רחוק "כמו כיתה ג'". בואו נעשה הסכם ונפסיק לצפות בשידורים החוזרים. נראה אם הוא ירגיש כך גם כשהצ'קים עם התמלוגים יפסיקו להגיע.

לוק פרי. GettyImages
סליחה באמת/GettyImages

נוער הגבעות: היידי מונטאג וספנסר פראט ילמדו אתכם את רזי ההצלחה

למרות שהם היו פחות או יותר מובטלים, בוגרי הריאליטי "הגבעות" היידי מונטאג וספנסר פראט חושבים שהם ברי סמכא להעביר שיעורים על איך להצליח בהוליווד. ובשיעורים הכוונה, איך לא, לריאליטי בו ידריכו השניים אנשים פחות מפורסמים מהם וילמדו אותם איך להיות מפורסמים רק כדי להישכח. אחת התלמידות היא סטנדאפיסטית בשם דינה ג'ייקובס, שהספיקה לעבור שיעור ראשון במה לא לעשות לאחר שהיידי התפרצה לבמה, בזמן הופעה שלה, ופצחה בטוורקינג. מורה טובה, מורה לחיים.

וולטר ווייט יבוא לדפוק: הבית של ג'סי פינקמן עומד למכירה

אם יוקר המחיה בישראל גומר עליכם או מתקפת החולדות העתידית על תל אביב כבר מככבת בסיוטים שלכם, לסוכנות נדל"ן באלבקרקי יש הצעה מפתה: הבית של ג'סי פינקמן. 325 מ"ר, שתי קומות וארבעה חדרי שינה, שהקירות העוטפים אותם מבחוץ צולמו בכמה פרקים של "שובר שורות", מוצעים כעת למכירה, תחת הסלוגן שהוא גם הקאצ' של כל העסקה הזו: "מעבדת המת' לא כלולה". 1.6 מיליון דולר, זהו המחיר ההתחלתי על הבית, כשהמתווכות מבקשות להזכיר שעל התחתונים של וולטר וויט היה מי שישלם עשרת אלפים. אז תכיילו את ההצעה שלכם בהתאם ועלו על מטוס לניו-מקסיקו.

במיוחד בשבילכם: ביקור ולינה על סט "שכנים שכנים"

האפשרות של מסע בזמן לא נראית כמו משהו שנוכל ליהנות ממנו בזמן הקרוב, אז נאלץ להסתפק בדבר הכי קרוב לכך — ביקור על בסיס פנסיון מלא בסט הצילומים של "שכנים שכנים". הסבוניה האוסטרלית אמנם עדיין משודרת, אבל עבור הצופה הישראלי מדובר בזיכרון מתוק מהאייטיז. כך טיול במורד רחוב רמזי לצלילי שיר הפתיחה ילווה בוודאי בפלאשבק מתקתק לחתונתם של שרלין וסקוט, כאילו אכלתם שם פטיפורים בעצמכם! כל זה קורה במסגרת שיתוף פעולה של "שכנים שכנים" ואתר הסאבלטים airbnb, ואמנם צריך להיות תושבי בריטניה, אוסטרליה או ניו זילנד על מנת להשתתף, אבל מה זה כבר רילוקיישן למלבורן תמורת הזכות לאכול ארוחת ערב עם הקאסט הנוכחי ולדמיין שהם קיילי מינוג וג'ייסון דונובן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנאים השכנים בעיניכם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוכלים סרטים: מאפייה בבריטניה מקבלת השראה מקלאסיקות קולנועיות

שף קינוחים הוא כנראה המקצוע הכי חשוב בעולם, ומדהים שישנם אנשים שמסוגלים עדיין לשדרג את האמנות המושלמת גם ככה הזו. מאפייה בבריטניה לוקחת את המאפים שלה למקומות מגניבים במיוחד, כלומר, חוץ מהבטן שלכם, ומכינה מטעמים בהשראת סרטים, סדרות, ושאר דברים כיפיים. בין השלל אפשר למצוא ככרות לחם בצורת כלבי פאג, יוגורט בהשראת "מלתעות" וסופגניה שיוצאת ממנה הילדה מ"הצלצול". כל כך יפה עד שלא נעים לאכול את זה, אבל יביא לפחות 50 לייקים באינסטגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully