וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "משחק בינוני, התכנית עבדה פחות טוב"

25.8.2012 / 20:45

מאמן הפועל חיפה סיכם את ה-0:0 עם נתניה: "עוד ניראה טוב יותר". בנין: "המצבים האמיתיים היו שלנו, דג'אני הוא הברומטר"

ניר קלינגר מדבר/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל חיפה ומכבי נתניה פתחו את העונה עם 0:0 במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה. האדומים פתחו טוב יותר, אבל נעלמו ודווקא האורחים היו קרובים יותר לכיבוש, אך יוסי שבחון החמיץ ממצבים קורצים. בסיום, בשני המועדונים יצאו מרוצים מהנקודה והבטיחו כי בהמשך ייראו יותר טוב. אגב, הנהלת הפועל חיפה לא קיימה טקס הוקרה לטל בנין, אבל כיבדה את שחקני העבר שלה יוחנן וולך ויצחק אנגלנדר.

מאמן האדומים ניר קלינגר סיכם: "היה משחק בינוני והתכנית שלנו עבדה פחות טוב ממה שקיווינו. לחצנו בדקות הפתיחה, אבל כנראה שזה לא הספיק. עוד ניראה טוב יותר בהמשך העונה. אבידור, לאלה וגלושצ'ביץ' מצפים מעצמם לשחק יותר משוחרר וגם אני מצפה מהם להיות משוחררים ממה שהם היו היום".

גיא צרפתי, שערך בכורה בקבוצתו החדשה ונכנס כמחליף, הוסיף: "היה משחק לא קל, אבל יהיה לנו עוד מה להציג בהמשך העונה. אנחנו דורשים מעצמנו הרבה יותר ממה שהצגנו היום, אבל כל המשחקים שהיו בליגה הוכיחו שגביע הטוטו זה אופרה אחרת לעומת ליגת העל עצמה. מבחינה אישית, היה לי כיף והקהל קיבל אותי בצורה מצוינת".

גם במכבי נתניה היו די מרוצים מהנקודה ובעיקר מהחזרה מפציעה של קובי דג'אני שפתח בהרכב. טל בנין: "אנחנו משחקים עם הרבה שחקנים שחזרו מפציעה ואנחנו עם יד על הדופק לגבי כל השחקנים האלה. המצבים האמיתיים במשחק היו שלנו וחבל שלא יצאנו עם שלוש נקודות. קובי דג'אני הוא הברומטר של הקבוצה בשנים האחרונות. הקבוצה רגילה אליו וראו את זה היום".

אחמד סבע הוסיף: "סופסוף מפרגנים לנו היום אחרי שכבר קבעו שנהיה הראשונים לרדת ליגה. היינו יכולים לכבוש כאן שלושה שערים, אבל זה חלק מהכדורגל. כשהסגל כולו יחזור תראו כאן קבוצה טובה בהרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully