וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקוואנדו: רון אטיאס סגן אלוף אירופה לנוער

6.10.2011 / 20:50

הישג ענק ללוחם בן ה-16, שגבר על יריבים מספרד, טורקיה ואנגליה לפני הפסד בגמר במשקל של עד 55 ק"ג

הישג ענק ללוחם הטקוואנדו הישראלי רון אטיאס, שזכה הערב (חמישי) במדליית הכסף באליפות אירופה לנוער במשקל של עד 55 ק"ג. 27 ספורטאים התחרו במשקל של אטיאס כשהוא עצמו דורג לפני התחרות שמתקיימת בקפריסין במקום החמישי.

הישראלי העפיל אוטומטית לסיבוב השני שם חיכה לו הספרדי המצוין סרחיו פרננדז שנכנע 12:9. ברבע הגמר פגש אטיאס עוד מתחרה חזק, מהמט דולאס הטורקי, שדורג רביעי בתחרות. גם כאן היה קרב שקול והפעם אטיאס ניצח בהפרש שתי נקודות 4:6 בדרך לחצי הגמר מול האנגלי ג'יימי אבליי.

אטיאס שוב נקלע לקרב שקול ואיכותי במיוחד שהסתיים בתיקו 8:8 מה שהוביל להארכה. אטיאס היה הראשון שיזם מהלך התקפי וקיבל נקודת זהב שהעלתה אותו לגמר אליפות אירופה מול המדורג שני הבלגי סאלחאדין בנסאלה שניצח גם הוא בנקודת זהב בחצי הגמר את יריבו הרוסי. בגמר אטיאס כבר נראה עייף, נוצח 11:6 והסתפק בתואר המכובד של סגן אלוף אירופה.

ההישג מגיע שלושה שבועות אחרי שזכה באליפות הבינלאומית בראשון לציון וארבעה חודשים אחרי הטרגדיה האישית שפקדה את הלוחם הצעיר, שאביו נפטר באורח פתאומי. המנהל המקצועי של התאחדות הטאקוונדו עדי דוידוב מסר בתגובה: "זו תוצאה נהדרת מגיע לו אחרי שנה לא קלה. הוא שוב הוכיח באיזה פוטנציאל מדובר".

עוד באליפות אירופה, אילן ברגינסקי שהתחרה במשקל של עד 63 ק"ג הפסיד בשלב רבע הגמר וסיים במקום החמישי. יסמין לוי הודחה בקרב הראשון במשקל של עד 52 ק"ג.

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • רון אטיאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully