וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

אריאל קריל

5.11.2009 / 10:21

לקחת את החיים בידיים, לקחת את החוק לידיים ולאסוף את השברים עם הידיים - שלוש וריאציות על התמודדות עם משבר עולות הערב על המסך הגדול

מחפשים את אריק

החיים של אריק בישופ (סטיב אבטס) מדכאים. הוא עובד כפקיד דואר. חברתו לחיים, שהשתחררה לפני כמה חודשים מהכלא, לא חזרה הביתה מאז והוא נותר תקוע עם שני הבנים שלה, שלא ממש שמים עליו. ואם לא די בכך, יש לו גם נכדה, שהטיפול בה מביא אותו פנים מול פנים עם הפספוס של חייו - אשתו לשעבר, שאותה אהב ומשום מה עזב.

מה נותר לאריק לעשות כדי למנוע מהחיים שלו לחמוק מבין האצבעות של עצמו? שום דבר מלבד לבקש עזרה מהפוסטר של האליל שלו, גאון הכדורגל ושחקן העבר האגדי של מנצ'סטר יונייטד, אריק קנטונה. וראו איזה פלא: הפוסטר אכן עוזר, שכן המלך אריק הוא לא אחד שייתן לחתיכת נייר כרומו לעצור אותו. סרט "ריאליסטי" מבית היוצר של הקולנוען שפך את הריאליזם לשמו השני.

במאי: קן לואץ'. שחקנים: סטיב אבטס, אריק קנטונה, סטפני בישופ (116 דקות)

אזרח שומר חוק

עשר שנים לאחר שאשתו ובתו נרצחו, יוצא קלייד שלטון (ג'רארד באטלר) לנקום לא רק ברוצחים אלא גם במערכת המשפט כולה, שהעדיפה רחמים על פני צדק. הוא מציב אולטימטום לניק רייס (ג'יימי פוקס), התובע המחוזי שחתם על עסקת הטיעון במשפטם של רוצחי האישה והבת: או שמערכת המשפט תשנה את דרכיה או שכל המעורבים בפרשה יירצחו בזה אחר זה. אלא שרייס מצידו אינו משתכנע כל כך מהר שהרוצח רוצח פטו?ר. מותחן

במאי: פ. גארי גריי. שחקנים: ג'יימי פוקס, ג'רארד באטלר (109 דקות)

היקר מכולם

אלן (פירס ברוסנן) וגרייס (סוזן סרנדון) עדיין מתמודדים עם מותו של בנם כשלפתע מגיעה בחורה צעירה ומוטרדת שמבשרת להם שהיא נושאת ברחמה את הצאצא שלו. הבשורה הופכת לסיכוי היחידי של אלן וגרייס למנוע את התפרקות המשפחה.

במאית: שאנה פסט. שחקנים: פירס ברוסנן, סוזן סרנדון, קרי מליגן (99 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully